ik zelf ben net 20 jaar en alweer 22 weken en 3 dagen zwanger mijn vriend is 39. in het begin werd ik al voor gek verklaart dat ik en relatie met hem wou omdat hij 2x zo oud is .... en ja nu ben ik nog zwanger ook van hem zoals we wouden maar ik word hier nogsteeds erg raar op na gekeken zo jong en dan een oude man en dan nog zwanger ook... maar op een of andere manier vind IK het normaal wat kan mij onze leeftijd schelen ? er zijn toch vast ook wel meerdere meiden die een vriend hebben met een aardig leeftijds verschil? dus nu is mijn vraag hoe oud is jullie vriend/man? en hoe kijken de mensen naar jullie?
Mijn man is inmiddels bijna 33! Dat hij ouder is, is trouwens niet de reden dat we voor kinderen gekozen hebben. Ik had Dariënne namelijk al toen ik hem leerde kennen, en hij zat destijds iedere dag (! !) in de kroeg......!
ik ben 27 en mijn man is 37 Ik leerde hem kennen toen ik 19 was en hij was toen dus 29. In mijn omgeving vonden ze hem toen eigenlijk ook al te oud, maar daar zie je nu niks meer van hoor.
ik ben 22 me vriend 34 word ook wel eens raar aangekeken hoor maar goed ken hem nu al 5 en woon bijna 4 jaar samen
ik ben 23 en mijn vriend is 22 bijna 23. ach wat kan het leeftijdsverschil nou schelen man..zolang jullie samen maar gelukkig zijn toch? gezeik altijd van mensen om je heen.
ik ben 21 en mijn vriend bijna 25 Wat maak dat leeftijdverschil uit als je helemaal gek op me kaar ben!~Dus laat die mensen maar lekker raark kijken
Hoi, ik ben 19 en mijn vriend is 35, en we zijn heel gelukkig we hebben er nooit echt rare reacties op gehad eigenlijk, maar voor sommige was het wel wennen, hij heeft nl ook een dochter van 14, wij schelen dus maar 5 jaar. Maar we kunnen het onwijs goed met elkaar vinden. Ook heeft hij een dochtertje van 5 waar ik ook zo'n onwijs goede band mee heb. Zelf proberen we al ruim 2 jaar zwanger te worden en helaas is dit nog niet gelukt.. maar we blijven hopen! Het doet me niet zoveel wat mensen over ons leeftijdsverschil denken. In ons gezin en de rest van de familie zit het goed en dat is het allerbelangrijkst voor ons! Liefs Maaike
mijn ventje is 30 en wordt in juni 31 ik ben 21 en wordt ik augustus 22 in begin vonden ze het ook een groot verschil maar ja het is mijn leven en ik meot gelukkig worden met die oude bok (zo als hun het zien en noemen)