Hey meiden, ik wil jullie zohizo bedanken dat jullie op mijn vragen geantwoord hebben! ik wil even zeggen dat ik tijdelijk (probeer)stop met het forum ik merk dat ik er veelste veel mee bezig ben.. ik zeg al probeer.. het kan goed zijn dat ik het niet kan laten om toch weer even op het forum te gaan maar ik denk dat het beter voor me is om er even niet mee bezig te zijn. liefs en bedankt voor alles!!!!
He hallo, Fijn dat het forum je helpt om je vragen te beantwoorden, maar als het je te veel bezig houdt, is het inderdaad misschien wijs, eventjes (proberen) je gedachten ergens anders op te richten... (al weet iedereen hier dat dat niet meevalt) Succes met alles.
Hi, Ik kan het heel goed begrijpen hoor, als je op deze manier wat rust voor jezelf wilt creeren. Ik zit zelf momenteel ook iedere dag op ZP en ik ben meer dan ooit bezig met zwanger zijn. Dus heel begrijpelijk dat het je een beetje teveel wordt soms, aldoor bezig zijn met het zwanger worden.(tenminste hier, het klussen zelf is een ander verhaal) Maar goed veel succes en ik hoop dat je je rust kan vinden en het wat meer los kan laten, zodat je niet 24/7 bezig bent met 'het zwanger worden'. In elk geval weet je dat je hier altijd welkom bent8) Tot over een tijdje en wie weet is je eerste bericht wel een heeel goed nieuws berichtje Liefs Gwen
Als je zelf last hebt van het te veel bezig zijn ermee dan is het heel verstandig om tijdelijk te (proberen) stoppen met het forum. Ik kan me het heel goed voorstellen, ik zit hier ook veel en ben er ook veel mee bezig. Toch vind ik het wel een fijn gevoel van anderen verhalen te lezen en af en toe zelf wat mee te kunnen babbelen of vragen. Wil mijn man niet te veel tot last zijn door mijn ge-emmer. Hij wil ook graag nog een kindje maar dat getuttel hoeft voor hem niet. Hoe dan ook sterkte. Ik zag dat je pendels begin volgend jaar voorspellen! Spannend hoor! Hou je taai en hopelijk tot over een paar weekjes/maandjes! Liefs Linda