hoe reageerd partner?

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Corry, 27 sep 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Dimisto

Dimisto Actief lid

24 sep 2012
    247
    0
    0
    genieten van me meisje
    Groningen
    Mijn vriend en ik kenden elkaar nog maar heel kort! (3) maanden.
    ik had de mirena spiraal inmiddels 4 jaar.. dat ik op een dag last dacht te hebben van blaasontsteking dus ik moest even mijn urine inleveren bij de huisarts .. ze deed ook even snel routine onderzoek .. dus ook een zwangerschapstest etc.. ze vroeg of ik wist hoe het werkte .. ehh tuurlijk wel zei ik .. maar dacht ach hoort erbij ; laat maar lekker! niks aan de hand! totdat ze de uitslag vertelde toen viel ik wel heel stil! direct me vriend gebeld en die is naar me huis gekomen! helemaal in shock en wisten niet goed wat met de situatie aan te moeten! hij zei wel direct voor ons te willen gaan ; maar dat dit ook niet in zn planning ''lag'' nee gohh ; wie had dit nou verwacht haha! na de eerste echo met 7+5 wkn was het duidelijk! ons kindje! zijn leven en mijn leven ; werd ONS leven! hihi ; maar inderdaad mijn vriend was ook echt zwaar in shock! .. kon ook alleen maar staren na de test! hij is er wel helemaal blij mee! haha.

2. mama40

mama40 Fanatiek lid

30 mei 2012
    1.583
    5
    38
    Wij waren ook pas 2.5 maand samen en ik kon geen kids meer krijgen.
    Na een week over tijd een testje gekocht en s'morgens om half 6 gedaan terwijl hij in de badkamer stond omdat hij naar zijn werk moest.

Ik huilend de deur open gegooid en de test onder zijn neus geduwd, ik wist me geen raad......hij troostte me en zei dat alles goed zou komen.
    S'middags uit zijn werk gekomen allebei toegegeven dat we het kindje ontzettend graag wilden houden, ondanks de rare situatie waar we in zaten.
    Na 2 dagen een sms overdag: "ik ben weer op aarde geland na de schok, komt helemaal goed met ons 3tjes" en hij is inmiddels de meest trotse en zorgzame a.s. papa die ik ken.

3. Marianne78

Marianne78 Actief lid

10 feb 2012
    210
    0
    0
    Secretaresse
    Zaanstad
    Ik was ook alleen thuis toen ik de test deed...
    Ik had wel vaker testen gedaan en dat was altijd loos alarm dus deze keer ging ik ervan uit dat het ook loos alarm zou zijn ;). Zelf schrok ik ook behoorlijk toen ik 'zwanger' las in het schermpje! Ik belde mijn man op zijn werk en wilde eigenlijk alleen maar weten hoe laat hij thuis zou zijn zodat ik iets leuks kon voorbereiden. Aan mijn stem hoorde hij dat ik nogal hyper was en voor ik het wist, had ik het er al uitgeflapt :). Hij is meteen naar huis gekomen en diezelfde middag hebben we het gevierd met gebak!

4. Hilse

Hilse Niet meer actief

Corry gefeliciteerd meid!
    Je kletste ook mee in ons forum toch?
    Wel grappig, mijn vriend vond het eerst ook maar wat eng ofzo. En dat terwijl hij al een dochtertje heeft :p haha!

5. sydneys

sydneys Niet meer actief

ik was alleen thuis en ik had nog een test liggen, mn menstuatie was zeer onregelmatig maar ik had al een week het gevoel dat het elk moment zou komen, maar het kwam maar niet.
    ik dach van "ach ik doe die test wel maar het zal toch alweer niet zo zijn" ik had al zo een 6tal testen gedaan in anderhalf jaar daarmee.

positieve test gekregen dus! ik naar de babywinkel en zo een beertje gekocht en nog 3 testen ofzo

toen mn vriend eindelijk thuiskwam ik hem dat cadeautje gekregen, hij wist niet wat dat was, het leek op een zakdoek volgens hem :) ik had ook babyslofjes gekocht en toen wist hij het :p daarna ook de testen laten zien natuurlijk

hij was zeer blij maar ook in schok, we allebei trouwens, je wacht er anderhalf jaar op maar als het moment er is krijg je toch een schok.
    het enige wat we de dagen erna konden zeggen is "we krijgen een baby"

een week later een spoedecho gehad, alles was gelukkig goed maar pas dan ga je echt geloven dat je dat geluk ook mag meemaken en dat het echt is.

6. Sandana

Sandana VIP lid

9 jan 2012
    5.682
    5
    38
    Vrouw
    Verpleegkundige
    Onder Eindhoven
    Bij ons ging het ook zo snel en hij wilde het van de daken schreeuwen :)

7. miekje28

miekje28 Bekend lid

3 nov 2009
    873
    0
    0
    verpleegkundige
    zeeland
    Bij de eerste deed ik na een onregelmatige cyclus en na 5 positieve ovulatietesten op zondagochtend een zwschapntest, knal positief dus, manlief was net zo verrast als ik,we gingen die dag met schoonzusje weg dus heel stiekem als zij ff weg was konden we t er over hebben.

Nu bij de 2de deed ik om 4 uur 's nachts een test,cyclus was nu normaal en paar dagen na nod moest ik gewoon testen en omdat ik wakker was dacht ik waarom nu niet,manlief zei als eerste moest dat nou zo vroeg???
    Maar hij was ook wel blij,
    Na de eerste echo ging t ook voor hem pas echt worden en dankzij de angelsound konden we regelmatig het hartje horen dus dat maakte het voor hem ook sneller echt.

Iedereen succes met zwanger zijn!

8. mrdam

mrdam Actief lid

16 mei 2011
    141
    0
    0
    hiero nu 32+4weekjes zwanger, mijn vriend knuffelde me helemaal fijn ik helemaal huilen waren allebei ontzettend blij ,toen ik een test deed eigenlijk niet met het idee van ik ben misschien nu weleens zwanger,toch stond er 5+.
    nog steeds heel onwerkelijk ook bij de echo s nog zon prachtig meisje te zien die het heel goed doet.

Deel Deze Pagina