Hallo, Ik ben nu 7 weken zwanger en heb eigenlijk nergens last van en dat maakt mij zoooooooooo ontzettend onzeker, vooral na mijn ma. Ik vroeg mij af of er vrouwen zijn die dit ook hebben gehad (totaal nergens last van!) en toch een goede zwangerschap hebben gehad? I hope so.....
Hoi, met allebei mijn zwangerschappen merkte ik maar weinig in het begin. Dat is heel normaal hoor.. Het zal waarschijnlijk nog wel komen. Probeer jezelf niet druk te maken maar te genieten van het feit dat je zwanger bent en dat je (nog) nergens last van hebt!
Hey veraatje, kan je niet eerder een echo krijgen? bij mij wisselen de symptonen het enige wat hetzelfde blijft zijn mijn zere borsten. Wat zal het een opluchting zijn bij de echo en dat je ziet dat alles goed is. zowieso door al die nare berichten ga je wel twijfelen. Komt vast goed moeten maar beetje positief blijven zolang er nog geen echo is geweest.
Heb ook eigenlijk nergens last van gehad tot ongeveer week 16 en onze beep is ook nog alive en (laatste tijd) kicking! Daarvoor niet misselijk, niet dikker, geen eetbuien, huilbuien, moe of wat dan ook. Dus wees gewoon lekker blij dat je niet constant misselijk bent en hopelijk mag je snel voor je eerste echo zodat je kan zien dat die test wel degelijk gelijk had Dus meid niet zo stressen, gewoon genieten al dat gestress is niet goed voor jou en je beep!
Bij een nicht van mij ging het ook helemaal vlekkeloos. Die heeft 9maanden lang geen klachten gehad! Ja een klacht, de kleine wilde niet komen, die had het naar z'n zin Zij heeft ook 9mnd lang alles kunnen doen.
Ik ben de eerste 7/8 weken misselijk geweest en had last van obstipatie. Daarna eigenlijk nergens last van gehad, op het eind wat brandend maagzuur. En verder niets, ik ging met 38 weken nog naar mijn zusje die op 2 uur rijden woont. En we hebben een prachtig mannetje! Geniet er maar van !
Ik heb de eerste weken/maanden ook nergens last van gehad hoor, ideaal toch juist? Ik ging met 13weken nog op een grote reis, dus was wel blij dat ik geen klachten had. En kijk maar naar mn banner, ik ben toch echt al een end op weg
Dit is mijn 2e zwangerschap.. Alle 2 keren nergens geen last van gehad.. Vroeg me vaak af of ik wel zwanger was.. Ook tijdens de eerste echo moest ik in mijn hoofd houden dat dát toch echt in mijn buik zat.. Achteraf ben ik er wel blij mee, maar het kan je erg onzeker maken.. Pas als je je beebje voelt is het goed.. dan weet je het zeker
Hoi Veraatje, geen zorgen hoor. Wees maar gewoon blij. Ik heb in het begin ook getwijfeld of ik wel echt zwanger was, want ik had echt nergens last van. En nu nog steeds niet! Het gaat vlekkeloos en ik heb echt niets te klagen. Zo kan het dus ook. Je moet maar zo denken: je hoort alleen de verhalen van de mensen die vanalles hebben. Over de rest valt immers niets te vertellen. Maar die zijn er echt wel hoor, volop! Geniet ervan!
Hier ook geen klachten in het begin.. Wel af en toe misselijk geweest, maar niet veel bijzonders verder.. Moet eerlijk zeggen dat ik tot de twintig weken soms wel eens vergat dat ik zwanger was.. (Nu ook nog wel eens en dan knal ik weer met m'n dikke toeter ergens tegen aan, hahah).. Na de twintig weken echo begon het in eens te dagen dat er echt een mensje met alles erop en eraan in m'n buik zit..
Ik ben zo blij met jullie antwoorden. Het klopt idd dat je meer hoort over vrouwen die ontzettend misselijk zijn, etc. Ik ben nu weer iets rustiger en maandag a.s. heb ik mijn eerste echo. Ik hoop dit keer een goede! Bedankt dames!
Ik heb in het begin van mijn zwangerschap helemaal niks gemerkt...Was niet misselijk en niks. Ik geloofde pas egt dat ik zwanger was toen ik mijn eerste echo had gehad. Bij iedereen is het anders je hoeft niet perse die zwangerschapskwaaltjes hebben. Ik was allang bij dat ik ze niet had want die meeste die ik ken hadden het egt erg en dat is ook geen pretje dus maar je maar geen zorgen