hallo ik en mijn vriend gaan in januari trouwen ik weet sinds 4 okt dat ik in verwachting ben zijn er meer die getrouwd zijn omdat ze zwanger zijn
Wij, we vonden het veel makkelijker. Alles is dan ineens geregeld. We vonden het een raar idee dat Coen zijn eigen kind zou moeten erkennen. Alsof het ook van een ander had kunnen zijn. We zijn getrouwd toen ik 28 wk zwanger was, dat was wel erg vermoeiend. Maar we kijken terug op een super mooie dag! Geniet er straks van! Mayke
mag ik vragen hoe je die dag ingedeeld had? ik ben 22 weken zwanger op mijn trouwdag. hoop ook dat ik niet te vermoeiend ben
Wij gaan ook trouwen omdat er een kindje komt maar pas na de bevalling, waarschijnlijk zomer volgend jaar. Het maakt niet veel uit of je trouwt voordat de baby er is of niet dus dan heb ik liever een dag waarop ik wel van een glaasje wijn en champagne kan genieten
Ik vind het wel uitmaken om getrouwd te zijn voor het kindje er is Dan heb je inderdaad al die poespas niet, want met alleen erkennen van het kind heeft een vader nog lang alle rechten niet. Dat vonden we nogal krom, dus hebben we besloten te gaan trouwen. Ik ben niet zo van de bureaucratie en zakelijkheden, en ook hou ik niet van de bijbehorende dingen die mensen van je verwachten ( ongelooflijk wat familie zich permiteerd als het om JOUW trouwdag gaat). Voor mijzelf heb ik 7 jaar geleden voor mijn hubbie gekozen, en ik ben ook helemaal gek op hem. Ik heb geen papiertje nodig om dat te bevestigen, dus ja, hier ook iemand die gaat trouwen vanwege de baby! hihi.. 12 december is onze dag, dan ben ik op 2 dagen na 6 maanden zwanger. Ik heb mijn trouwkledij erop aangepast, het ziet er hylarisch uit hihihi..
Wij zouden in 2008 gaan trouwen, maar dat is nu even opzij geschoven omdat er in April een kleintje komt en ik niet graag met een dikke buik wil rondlopen. Vind het heel leuk dat jullie het wel doen, maar voor mij is dat niks. Tevens hebben wij het financieel ook niet breed genoeg om en te trouwen en een beeb groot te brengen, dus stellen we de bruiloft gewoon even uit. Denk dat het nu 2009 wordt. groetjes
Wij zijn getrouwd toen ik 23 weken zwanger was. Hebben het thuis gevierd met toch wel veel gasten (75, in een huis is dat wel veel hihihi). Ook hadden wij niet echt een programma, we gingen om kwart over 1 trouwen, om 12 uur was iedereen bij ons (die voor de hele dag waren uitgenodigd), na het trouwen was er taart (kunstwerk van bossche bollen en een mariekenbrood), daarna kwam er een buffet en na het buffet kwam de rest. Omdat het thuis was heb ik heel veel kunnen zitten, dat vond ik wel erg prettig. Ik heb ook super genoten van de dag. Wij hebben alles in 7 weken geregeld, en ja zijn dus getrouwd ivm de zwangerschap. Het erkennen en zo tijdens de bevalling is ook wel te doen, maar nu was het toch wel iets sneller en makkelijker geregeld. Daarnaast is ons geadviseerd door de notaris om te trouwen om bepaalde dingen goed geregeld te houden (denk aan erfenis als een van ons komt te overlijden) En met het trouwen heb ik onze gezinstraditie behouden hihihi, mijn ouders trouwden zwanger, mijn broer en schoonzus en wij dus ook
Wij zijn nu bijna 1 jaar getrouwd! Op 17 november! Ik was toen 23 weken zwanger. Wilde hoe dan ook een keer trouwen, nu dus voor de bevalling!
ik ben het met je eens meid! Ik wil trouwen omdat wij dat willen en niet omdat er een baby op komst is.
wij gaan ook trouwen in januari... mijn vriend wilt getrouwd zijn voor ons kind komt dus wij gaan ervoor.! groetjes
Ik ben ook zwanger getrouwd, ik was toen 7.5 maand zwanger. Wij hadden al trouwplannen maar het iets naar voren in het jaar geschoven omdat ik ook graag wilde trouwen voor de baby er was. Dus niet om de baby getrouwd maar wel om de baby een paar maanden eerder. En we hebben het klein gehouden maar het is echt 'onze'dag geworden, zoals wij het wilden. Omdat wij het feest ook thuis deden ( bbq bij mijn ouders in de tuin ) heb ik ook lekker kunnen rusten. En 's avonds werden we naar een luxe hotel gebracht als verrassing, echt super. Fijne trouwdag alvast!