hey meiden ben nu bijna 32 zwanger en voel me erg alleen niet qua familie hoor maar ben erg snel zwanger geraakt al na 5 maanden me vriend en ik waren toen net samen de baby was en is gewenst alleen kwam onverwachts gelukkig kreeeg ik een huisje aangeboden en had een aanvulende uitkering nu woon ik samen en staat mijn vriend bij mij ingeschreven en hebben ze mijn inkomen ingetrokken en moeten we dus rondkomen van zijn salaris omdat hij volgens hun genoeg verdient. ik word overal afgewezen omdat ik zwangr ben en baal dat ik hele tiijd thuis zit. mijn vriend is er voor mijn gevoel niet voor mij hij is hartstikke blij en ik ook maar voel me soms gewoon zo rot en weet niet waar t te zoeken ben erg gesloten namelijk. en hij ljkt er niet mee te zitten kent iemand dit gevoel? . groetjes
meid wat rot dat je je zo voelt. Ik denk alleen wel als je je opener openstelt naar je vriend hij je beter kan helpen.Als je voelt dat hij er niet genoeg voor je is praat er dan over. Communicatie is zo belangrijk. Misschien heeft hij namelijk het gevoel dat hij er genoeg voor je is omdat je niks zegt erover. (je weet het he mannen zijn er wat moelijker in die nappen meestal nit hoe wij onsvoelen behalve als we het zelf zeggen). Zeg het hem, praat erover. Ik hoop dat je er wat mee kan. Ik hoop dat je je snel beter voelt want dit is ook niet leuk. Rot trouwens dat jullie opeens van 1 salaris meten rondkomen. Heb je al een bezwaar gestuurd dat je het er niet mee eens bent? is het proberen waard.
haai ja je hoort wel vaker dat zwangere vrouwen worden afgewezen bij de sollicitatie rondes en ik begrijp wel dat je het niet leuk vind omde hel dag thuis te zitten ik kan er ook slecht tegen en zit nu al te verzinnen hoe ik mn dagen opvul tijdens mn zwangerschapsverlof ( al is dat nog heel ver) maar ik zou dan gaan zwemmen of een hobbytje zoeken en mischien klinkt het hele erg stom maar thuiswerk is ook een bezigheid en het brengt extra geld in het laatje. het is geen vetpot maar toch je kan er nog wel iets leuks van kopen..
Dat heeft geen zin als je gezamenlijke netto inkomen boven de bijstandsnorm voor echtparen uitkomt. Die is op dit moment 1.273,- netto. Zit je met je salaris daarboven (wat bij TS waarschijnlijk zo is), dan krijg je dus geen bijstand meer.
en dat je vriend je niet helemaal begrijpt is helemaal rot want dat heb ik soms ook maar dan roep ik em ook echt op het matje en leg em uit wat me dwarszit.. het helpt echt als je erover praat voor je relatie maar voroal ook voor jezelf want je voelt je opgeluchter
Oke wist ik niet, zit zelf niet in de bijstand. Ik weet niet of hun inkomen zo hoog is? Maar van dat thuiswerk is voor mij ook een goed idee, heb ik ook om handen. weet je een betrouwbare bedrijf voor ons?
goh een betrouwbaar bedrijf nee..sorry dat weet ik niet maar ik kwam daarbij omdat ik altijd vooral nu opties zit te bedenken voor als er ook maar iets in mn huidige situatie zou veranderen. anders kan je mischien op werk.nl kijken zijn aangesloten bij cwi enz dus die zijn wel betrouwbaar. en ik wete niet waar je vandaan komt amar er zijn ook van die instanties waar je tercht kan bijv. sozawe die je hier ook heel goed mee kunnen helpen
wel herkenbaar, zit ook sinds een tijdje thuis. soms wel fijn maar zo nu en dan zorgt het voor een minderwaardigheidcomplex! misschien als je gaat zwangerschapszwemmen of iets dergelijks dat je wat om handen hebt en wat meiden leert kennen die ook thuis zitten/ zwanger zijn?
Het is net of je mijn verhaal vertelt zo is het bij mij ook gelopen werd nergens aangenomen, ik kreeg ook niks omdat me vriend teveel verdiende en had nergens recht op!,,, verveelde me kapot en tja werken zat er dus ook niet in (het enige dat verschilt is dat we nu net een huisje hebben gekocht en er vanaf morgen in kunnen dus ik heb nu eindelijk iets om me bezig te houden! ik heb me echt verveeld in die tussen tijd en vind het rot dat ik niet degene ben die mee helpt met betalen! net of ik er van profiteer, maar dat is absoluut niet zo ik wil werken maar kan niet meer! liefs en succes