blauwe kringen rond de ogen: help

Discussie in 'De lounge' gestart door sim, 7 dec 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. sim

sim Niet meer actief

door al die gebroken nachten de laatste tijd, zie ik er echt heel vermoeiend uit. heb vanalles al geprobeerd om die blauwe gloed onder mijn ogen weg te krijgen. heb vloeibare make-up van vichy en daar komt het nog door.

nou was hier laatst een topic over tips over mascara, nu is mijn vraag, wie heeft een goede tip over concealers...

heb een droge huid van mezelf en ik vind het niet mooi als het er heel gedekt en droog uitziet (alsof het elk moment kan breken)

tips zijn welkom, ga morgen even naar de stad en hoop dat de gouden tip binnen komt ;)

liefs sim

2. AnneLiesje

AnneLiesje Fanatiek lid

4 dec 2006
    3.241
    0
    0
    Hoi,

Ik gebruik zelf altijd de concealer van Truco, ook gevonden na een tip... Heb al heel wat merken uitgeprobeerd, maar dit is de fijnste vind ik. Je ziet deze echt bijna niet zitten, vooral als je hem gebruilkt als wallen camouflage....

Groetjes
    Annelies

3. sim

sim Niet meer actief

truco is toch van sebastian? is die niet alleen bij kappers te koop?

shit dilemma.... de enige kapper die ik ken die dat merk verkoopt is een ex van mij :confused:

4. Female

Female Niet meer actief

wilde het net neerzetten, trucco van Sebastian, is niet goedkoop, maar fantastisch! je kunt alleen aanzetten onder je ogen, maar het mooist is als je je hele ook aanzet, dus onder je ogen en dan ook op je oogleden door tot aan je wenkbrauwen... je doet een beetje op je vinger en 'tikt' het heel zacht in je huid, niet wrijven dus....

(niet dat ik het allemaal zelf wist maar ik heb de leukste, knapste kapper van nl die ook nog eens visagist is en graag gratis opmaakt... :D :D )

succes ermee!

5. sim

sim Niet meer actief

hihi, nieuwsgierig! is het een bekende in nederland?

is er één soort concealer of zijn er meer, anders kun je het typenummer etc even posten? dan hoef ik daar niet zo lang naar binnen... word al helemaal ongemakkelijk van de gedachte en de prijs zodat ik gepast kan betalen :)

6. Female

Female Niet meer actief

zijn zaak is in een klein dorp op de veluwe, nunspeet. www.c-o-r.nl Is zeker de moeite waard, echt een aanrader wil nooit meer een ander!

ik heb een vrij lichte huid en heb de concealer medium, prijs was dacht ik zo'n 20 euro maar weet het niet meer zeker...

7. sim

sim Niet meer actief

whoehoe!

ik heb een kapsalon gevonden tien minuten rijden!

23,40 klopt dat? het is een potje?

8. Female

Female Niet meer actief

ja de prijs kan kloppen, een zwart potje met doorzichtig glas boven

9. sim

sim Niet meer actief

oh lijkt mij wel een leuke kapsalon, als ik op die site afga, enne is die krullebol jouw kapper ;)

10. sim

sim Niet meer actief

ja ze had het inderdaad over een potje... en ook over medium enzo. heb zelf ook een lichte huid (nou ja een vale huid nu) maar ik zie er zo moe uit (ben ik dan ook) misschien rij ik straks nog even heen gauw (heb vanavond een etentje en dan kan ik ook eens de stralende zwangere uithangen hihi)

11. Daphne

Daphne Fanatiek lid

1 jan 2006
    4.615
    0
    0
    Roosendaal
    Ik heb ook een tip. Gewone witte oogschaduw onder je ogen uitsmeren. Ooit op tv gezien. Is ook niet duur.

12. Female

Female Niet meer actief

het is idd een fantastische kapper (die met die krullen ja ;) )... een tijd terug heeft hij in milaan internationale kapperswedstrijden geknipt en is toen 4e geworden...

de zaak is super je wordt helemaal in de watten gelegd, ben dat echt nog nooit ergens tegengekomen...

in maart opent hij de nieuwe zaak, gaat super worden, en er komt zelfs een aparte afdeling visagie!

dus voor iedereen die in de buurt woont, zeker eens doen! ;) (het leukst dan als je vraagt door Cor zelf te worden geknipt, wel een beetje van te voren bellen hij heeft een drukke agenda...)

succes voor vanavond Sim, ben benieuwd of je er blij mee bent!

13. sim

sim Niet meer actief

heb net vervoer geregeld dus ben zo weg, laat je nog weten hoe die bevalt!

enne ik woon in de buurt van emmen... maar leuke kapper 8)

bedant voor de tip!

en die witte oogschaduw die kon ik, maar ik ben al te ver heen voor witte oogschaduw :)

14. sim

sim Niet meer actief

heeeej, ik ben terug!

met de lichtste! zo blij zo blij zo blij!

ik heb één oog met de naturel gedaan en één met de lichtste, en ik ben aan één kant van mijn gezicht 10 jaar jonger hihihihihi!

hele goede tip, en een aanrader voor iedereen met slapeloze brakke nachten!

dikke knuffel van een blije sim!

15. Diddl

Diddl Fanatiek lid

13 jan 2006
    3.907
    0
    0
    Fryslan
    Dat is ook echt iets voor mij....is het ook ergens te koop via internet?

16. sim

sim Niet meer actief

moet je even kijken bij kappers in de buurt die tricco of sebastian voeren.

echt een aanrader, ik ga me nu even helemaal opmaken, want ik loop nog steeds met één goed oog en één wal, en we gaan over 45 minuten al weg :confused:

17. Diddl

Diddl Fanatiek lid

13 jan 2006
    3.907
    0
    0
    Fryslan
    Heb een website gevonden waar je het kan kopen....super.

18. sim

sim Niet meer actief

nou nog even een update. ben de hele avond doorgekomen zonder ophopingen in de rimpels (auw rotwoord) en elke keer als ik even naar het toilet ging dacht ik, goh, echt wakker hihi.

dus echt een aanrader voor iedereen! :D

19. MarieLize

MarieLize Actief lid

16 jul 2006
    431
    0
    0
    Echt waar joh? Wow, dan ga ik het ook kopen want de concealer die ik nu heb, kruipt wel in de "fijne lijntjes" (hoe vind je die, ipv "rimpels", hihi) en dekt niet genoeg. eens kijken of ik dan wel die gaten onder m'n ogen effectief kan wegwerken.

Alvast bedankt voor de tip!

20. sim

sim Niet meer actief

fijne lijntjes! die houden we erin, rimpels is gelijk zo hard!

ik had eerst die yves saint laurant, was ook een goeie, maar zat vaak in "de fijne lijntjes" hihi en ik vond dat dat kwastje (zo'n pen met een drukknopje aan het eind) zo ging stinken, terwijl ik m wel uitspoelde. ging snel op (ws door het steeds uitspoelen) en vond m duur.
    heb het vanmorgen ook weer op gedaan en zit nog steeds goed, gebruik m ook op het bovenste ooglid en de eyeliner blijft ook nog beter zitten, normaal had ik tegen deze tijd een dubbele lijn boven de ogen hihi.

Deel Deze Pagina