Hier had ik stiekem 2dagen voor nod getest. Het was kerst en wilde weten waar ik aan toe was, want voelde me eigenlijk al een paar dagen na mijn ei anders dan de keren ervoor.. Dit was ronde 4 Test negatief.. Ik chagrijnig in de auto onderweg naar familie. Ik voelde me zo anders, hoe kan dat nou.. Ik heb gewoon mezelf voor de gek gehouden. Nod kwam en ging, dacht dus ja het zal wel... Ik ben niet zwanger dus kom nou maar op met die ongesteldheid! 29 december zei ik tegen vl morgenochtend ga ik testen, wil je er dan bij zijn of niet? Ja ik wil er wel bij zijn. Volgende ochtend lag ik dus te wachten en te wachten en nog langer te wachten. Vl was sporten en normaal rond half 12 thuis. Dus zorgde ik voor een volle blaas. Komt hij uiteindelijk om 1230 aankakken.. Oja helemaal vergeten dat je ging testen (hij was meteen onder de douch gesprongen na thuiskomst, dus ik meteen naar de wc gerend, want kon niet langer meer wachten) waarop ik een beetje kribbig antwoordde; ja weet je hoe lang ik op je heb zitten wachten nu. Daarna wel gelachen erom. Test meteen positief. Ik begreep er niets van want 5 dagen ervoor was hij nog hartstikke negatief. Hij stond een partij te springen en dansen onder de douche. Steeds allebei vol ongeloof tussen het dansen en springen, kussen en knuffelen door spieken naar die test. Is hij nog steeds positief? Ja duh! Voor de zekerheid de dag erna een van cb laten halen door mijn vriend. Vond hij onzin, want 1is tovh genoeg? Nee joh 1 is helemaal niet genoeg! Ik wil je er weer bij zijn? Hij: nee ik maak het eten wel even af Ik: eten kan toch wel wachten? Hij: ga jij nou maar testen en kom meteen na het testen naar beneden. Ik doe de test en positief streepje stond er bijna nog sneller als de controle streep ik naar beneden rennen en laten zien. Zegtie: ja tuurlijk! Dit wist je toch al? Ik: zucht... Ja maar nu geloof ik het pad echt! Meteen vk opgebeld voor een afspraak hahaha! En een heel bijzonder oud en nieuw gevierd!
bij ons eerste weet ik het niet meer echt, bij ons tweede waren we wel verbaasd, echt van oh wat nu zeiden we tegelijk tijd, daarna zeiden we bijna in koor iets van IK hoopte deze uitslag al , we hebben de test gedaan met 31 december, dus de hele dag waren we echt in een soort vage stemming met zijn tweeen we wisten eigenlijk al dat ik zwanger was, want op eerste kerst dag was mijn NOD dag en ik was dus al 5 a 6 dagen over tijd en toen we met eerste kerstdag naar mijn familie gingen spraken we al van. nou dat word een van eerst kerst dat ik niet drink mijn zus viel het op en maakte al een grapje van ben je zwanger
Eerste keer was ik op de badkamer, streepje was er al voor ik eigenlijk had kunnen doorspoelen. Dus ik loop naar de slaapkamer en zeg: ''euh schat, kijk eens''. Viel in zijn haast om bij me te komen bijna van het bed af en was helemaal blij. ''ik wordt vader, ik wordt vader, heb ik goed gedaan he'' hahaha Tweede keer kwam totaal onverwacht (ondanks condooms), toen was hij eerst helemaal in shock ''hoe kan dit nou'' 3x herhalend om vervolgens helemaal blij te worden. Zo leuk om die blije ogen te zien!
hier eerst een hele lichte test dus wisten niet of het wel zo was.. maar toen ik een dag erna een clearblue met zwanger/niet zwanger had gedaan was hij helemaal blij nu noemt hij me steeds "mijn kippetje" hahahah
De laatste keren was hij natuurlijk harstikke blij maar doordat we 3 miskramen achter elkaar kregen was ook wel bang hoe het zou aflopen. Gelukkig gaat het nu goed.
Bij mij haal dat pisding van me af Hij lag nog te slapen En je wordt mama. Later ook gebeld dat die zo blij was en kwam thuis met wat lekkers en kinderchampagne
De eerste was hier niet zo leuk, die ga ik maar snel uit m'n gedachten bannen. De 2e had ik s'morgens getest en hij lag nog in bed. Heb dochter de test gegeven en gezegd dat ze hem maar aan papa moest geven. Erbij gezegd: 2 streepjes is positief. Zegt ie tegen dochter: hey je broertje is onderweg. En bij de 17 weken echo bleek dat hij gelijk had
Bij mijn zoontje had ik de test ingepakt want mn man was de dag ervoor jarig geweest. Ik zei dat het een verlaat verjaardags cadeau was hihi. Hij pakt hem uit en zegt: wat betekent dat dan. Whaha kwam niet meer bij toen. Bij dit kindje was het niet gepland. Dus toen ik een paar dagen overtijd was zei ik tegen mn man dat we even testen moesten halen. Dus zo gezegd zo gedaan. Ik naar boven om te testen en die was dus positief hihi. Van schrik eerst zitten huilen op de badkamer vloer zitten huilen (schaam). Mn man vond het daarom wel lang duren en kwam met ons zoontje naar boven. Ik mijn zoontje de test gegeven en dat hij hem aan papa moest geven. Zegt mn man met een heel berbaasd gezicht, echt maar hoe kan dat dan. Hihi nouja schat dat zou je nu toch wel moeten weten he . Mn eisprong was verlaat en we hadden een heel gezellig weekend samen gehad (zoontje nachtje bij opa en oma hihi).
De eerste keer huilend en dansende en lachend voor minstens een uur. De tweede keer was wat nuchterder...
mijn man zei heel droog; dat kan niet, die test is over de datum.. Pas na de eerste echo durfde hij het te geloven hihi
Mijn vriend was bezig met zijn administratie toen ik mijn arm om hem heen sloeg en de test liet zien en zei:"het is goed dat we gister de zorgverzekering goed geregeld hebben want we hebben het eerder nodig als ik dacht"... waarop hij heel verbaasd reageerde met :"is het al zover?????"... blij natuurlijk, en daarna betrapte ik hem er een paar keer op dat hij, terwijl hij achter de computer zat, de stick pakte en er dan naar zat te staren, zo schattig