wow wat een lieve reacties van alle mannen zeg :d bij de 1e wist ik het zaterdags al .. had nog een oude test liggen en zomaar gedaan .. en zag vaag een 2e streep :d heb het 3 dagen stil kunnen houden s'maandags naar de DA gereden een test gekocht .. helemaal verknald omdat ik zo zenuwachtig was hahaha .. gelukkig zat er een 2e in ! en die was vet positief .. toen naar de prenatal gegaan en een rompertje gekocht : voor de aller aller liefste papa. en dat lief in gepakt hij was zo blij we hebben wel een half uur geknuffeld. bij de 2e waren de 1e paar testen negatief terwijl hij ervan overtuigd was dat het raak was.. dus ik een keer onder de aardappels schillen door getest en er kwam een + te staan .. ikke stuiteren in de keuken hahahah .. en bij de 3e hebben we staat knuffelen en springen van blijdschap hahahah ............. alleen besef het nu niet echt omdat ik nog nergens last van heb
Bij de eerste zei hij neeeee, echt waar? GAAAF! En deze keer was ik compleet in shock en stond hij al te springen van blijdschap
Ik deed al een test 6 dagen voordat het eigelijk mocht van het ziekenhuis (icsi) en ja hoor! 2 streepjes. Man deed een tukkie op de bank en ik stond in stite te springen en juichen naast hem en hij maar slapen Toen hij wakker werd liet ik de test zien en hij zei ik zie niks. Wat een domper, ik helemaal uitgelegd hoe een test werkt. De volgende ochtend op mn werk nog een test gedaan. Via tel doorgestuurd naar man, die me tranend op belde en zei: deze is wel duidelijk he!
Leuk topic!! Wij hebben samen getest op zaterdagmorgen 5 maart. Ik moest testen van mijn man; ik wilde niet omdat ik bang was voor een negatieve test zoals de maanden ervoor. Toch naar beneden, en gek genoeg een goed voorgevoel (maar dat drukte ik weg..) PLasje, staafje erin en samen wachten in de woonkamer. Na 3 min. kijken en mijn man pakte het staafje. Hij zag niets en zei 'nee, toch niet'. Ik keek toen ook en voelde me erg verdrietig. Maar... toen ik beter keek in de gang (we stonden in een donkere badkamer) waar het lichter was, zag ik een licht streepje. Ik riep: 'ik zie wat, ik zie wat'!! Mijn man zei steeds 'nee, weet je het zeker??' En daarna, midden in de gang waarin iedereen mij in mijn lelijke pyama kon zien, zagen we beiden een licht streepje en schreeuwde ik 'het is zover, het is echt zover!!!' Mijn man was stil en beduust, probeerde mij te kalmeren, haha! Daarna een duurdere test gedaan, over mezelf heengeplast van de zenuwen en met natte handen (hihi) weer getest. En ja hoor: een duidelijke streep. Mijn man was erg blij, kuste mij en we lachten hard om de hele situatie. Daarna mijn plasje op de vloer van de badkamer opgedweild.. haha!
Wat een geweldig verhaal, wat zullen jullie trots en blij zijn..!! Dat zijn we allemaal natuurlijk, maar voor diegene bij wie de natuur wat minder of niet meewerkt, heeft de roze/ blauwe wolk wel een extra gouden randje!! Gefeliciteerd!! Gr. Pinda83
Dankjewel Pinda! Mijn partner wordt steeds blijer, de echo gister maakt het voor hem een stuk concreter... Hij is nu naar zijn beste vriend om het te vertellen. Dus de eerste reactie was misschien vooral een schok, maar het is nu helemaal goed! En ikzelf durf nu te geloven dat je ook bijna zonder kwaaltjes een gezonde zwangerschap kunt hebben. Wauw!
Dat vertellen aan anderen maakt het ook zo leuk he? Vooral natuurlijk de mensen die het dichtst bij je staan, dan wordt het helemaal speciaal. Helaas kan mijn beste vriendinnetje waarschijnlijk nooit een kleintje krijgen, dus ik vond het heel moeilijk om het te vertellen, maar bijzonder blijft het! En als mensen weten dat je, zoals bij jullie neem ik aan, een heel sterke kinderwens hebt, dan is het helemaal geweldig om het ze te vertellen! Ik wens je een heel fijne zwangerschap toe (en hopelijk blijven de kwaaltjes weg) Die van mij zit er bijna op (vandaag is mijn verlof begonnen), en het was een hobbelige weg, haha! Ik had dus wel kwaaltjes...! Maar bijna elk kwaaltje he ik soms toch wel omarmd Groetjes, Pinda83
Het was 5 uur s ochtends en ik wilde het persee met de eerste ochtendurine testen en tja ondanks het zo vroeg was toch gedaan! En ja daar kwam dan de dikgedrukte 2de streep dus ik riep naar mijn vriend...."Schatje ik zie een 2de streep dus die kwam half slapend naar me toe gerend en hebben samen staan te springen van blijdschap en mijn vriend werd ook emotioneel!!!
Hier niet zo zeer een enthousiaste reactie op de positieve test, gezien onze 4 miskramen, maar wel dikke tranen bij de echo waarop we voor het eerst een kloppend hartje zagen! Zo lief! En toen hij zijn moeder aan de lijn had, moest hij weer huilen...
Bij de eerste, op de hele vroege ochtend van eerste kertstdag moest ik modig plassen. We hadden afgesproken dat ik mocht testen. Ik had niet het idee zwanger te zijn, maar was heel zenuwachtig. Mijn vriend sliep nog. Toen ik een tweede streepje zag verschijnen ben ik gelijk naar hem toe gerend en hebben we samen gekeken of hij echt positief was. Mijn vriend twijfelde, omdat het tweede streepje niet even donker werd en wilde dat ik nog een test geef. Vol spanning weet een zelfde tweede streepje zien verschijnen. Pas toen hij zelf ook een test deed en geen twee streepjes kreeg durfde hij het te geloven. Een hele dikke knuffel en heel veel kusjes volgde. Omdat het nog zo vroeg was wilde hij nog even slapen. Al snel kwam hij naar beneden dat hij niet meer kon slapen omdat hij zo blij was. Hij heeft de hele dag met een hele grote glimlach rond gelopen. Bij deze zwangerschap weer heel vroeg en weer naar hem toe gerend toen er een streepje verscheen en weer samen gewacht. Ook deze keer een tweede test gedaan. Weer heel veel kusjes en een dikke knuffel. Helaas moesten we toen haasten om ter gaan werken, maar we zaten allebei met een grote glimlach aan het ontbijt en hebben elkaar veel whatsappjes gestuurd die dag.
wat een leuke verhalen allemaal! Wij waren al een tijdje aan het proberen zwanger te worden (9 maanden) en dat lukte maar niet. in augustus besloten om het maar even te laten omdat ik ook al 5 maanden flinke last van me rug heb. Eind september heb ik (hoe cliche) ontzettend zin in augurken bij het eten waarop mijn vriend voor de grap zegt: ben je zwanger ofzo. Wij verder grappen, ja hoor tuurlijk nu ineens wel. Die dag erop kots en kots misselijk. Ondanks dat ik had beloofd geen test te doen heb ik deze toch gedaan. Nou ik had er nog maar net over heen geplast en een dikke vette + te zien! Zat ik dan alleen thuis!! moest ik wachten tot hij thuiskwam 's avonds. Had ik mooi de tijd om snel naar de kruidvat te gaan en nog een test te kopen en speentjes om in te pakken. ook de CB test was positief 'zwanger'! Toen mijn vriend thuis kwam zag hij al dat er wat was. Hij zegt: wat ben jij vrolijk, was sta jij te lachen. Dus ik geef hem het cadeautje met de speentjes en hij pakt die uit. hij kijkt me aan en zegt: echt? ik : ja .hij: nee echt? ik: ja echt hij: nee echt waar? ik: ja wil je de test zien. Hij: ja! ik laat de test zien en daarna heeft hij me zo hard geknuffeld! hij is er ontzettend blij mee (en ik natuurlijk ook). echt leuk!
Verbaasd.. moest het helaas over de telefoon vertellen want hij zat op het moment van testen in het buitenland. Hij was wel heel blij.. maar had het niet verwacht.. (ook zo lang bezig geweest en dan komt het best onverwachts omdat je je er een beetje bij neerlegt op de een of andere manier)
heb het verteld over een smsje. niet egt romantiche maar de zwangerschap was niet gepland. dus hij reageerde in het begin niet echt positief maar daarna wel, hij is nu gelukkig blij dat hij papa word
Wij hebben de test samen gedaan. Ik pak nogmaals de bijsluiter en zeg tegen hem dat het wel 5 minuten kan duren. Hij zegt "nee hoor" met een big smile op zijn gezicht. "Het 2e streepje staat er al!" Ik kijk met zo'n "huh" uitdrukking op mijn gezicht naar de test, en word hoog de lucht in gezwiept.
hahah bij mij was het een beetje apart.. ik had getest omdat ik overtijd was.. en in het begin kwam er maar 1 streep (de verticale), maar ik dacht dat als die horizontale niet komt, zal het wel niet zo zijn.. dus ik leg die test op de tafel en ga lekker op de bank zitten en zeg tegen me vriend, nee joh, toch niet zwanger hoor, kijk maar hij ligt op tafel. hij kijken, is stil voor een hele minuut en vraagt me.. wat is dit? ik draai me om.. wat? hoe bedoel je? hij zei het is een kruis, kijk! ik kon het niet helemaal geloven maar die horizontale streep was toch een beetje duidelijker geworden en het leek nu wel erg veel op een plusje. nou hij reageerde in het begin een beetje gestressed omdat het niet geplanned was, maar hij is er nu heel blij mee
Ik heb het mijn vriend mogen vertellen op zijn verjaardag Ik heb een speentje voor hem gekocht en ingepakt. Toen ie de speen had uitgepakt met i love papa kreeg ie de tranen in zijn ogen
Haha, dit is de eerste voor mijn man, en hij wist al wel dat het zo kon zijn, maar hij kon zich geen houding geven. Hij wilde me een handje geven en zeggen gefeliciteerd hahahaha.
Bij de eerste had ik een pot augurken naast me gezet toen hij 's avonds thuiskwam. Hij bekeek me even raar en toen gaf ik de dipstick. Hij dolblij natuurlijk. Bij de tweede lag hij nog te slapen toen ik op bed sprong met de CB digitaal. Hij dacht met zijn slaapkop dat ik een thermometer onder zijn neus duwde,dus vroeg hij of ons dochtertje koorts had Duhuh!
Ik had gisteren al positief getest maar wilde vanochtend nog even afwachten voordat ik het mn vriend zou vertellen. Ik was al om 05.30 wakker van de verkoudheid en ging doucen en testen. Vanochtend dus een positieve cb test. Na het douchen weer naast mn ventje gaan liggen. Het ging zo. M= aanstaande moeder P= aanstaande vader M: Schat, hou je nog van me? P: (mompelend) ja hoor M: Ben je nog een beetje lui? P: mmmmmm M: Hou jij van vroeg opstaan? P: mwammmmmm M: Ow.. Dan wen er maar vast aan! P: hoezo? M: Je wordt papa(en duw hem de test onder zn neus) P: ow nee he! Is het nu al raak? Daar gaan mn uitslaapdagen! Ik vroeg hem toch maar even duidelijk of hij er wel blij mee was. Dat was hij maar volgende keer mocht ik het hem wel 'middags vertellen want het was nu wel heel vroeg. Later gaf ie ook aan dat hij het wel heel spannend vind! Toen hij even later ging werken kreeg ik een kus op mn wang en op mn buik! Lief he!