Hoe reageerde jullie vriend/man op de positieve test?

Discussion in 'Zwangerschap' started by Muisje1992, Oct 10, 2011.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Djamila

Djamila Fanatiek lid

Oct 8, 2010
    2,221
    3
    0
    Bij de eerste was hij super blij, waren al best een tijdje bezig en net op het moment dat je met andere dingen druk bent lukt het.

Bij de tweede was hij super blij, het was in 1x raak.
    Bij de derde was hij met een vriend ergens mee bezigf had ik een test gekocht. Toen die vriend weg was heb ik de test gedaan en ben naar beneden gelopen, hij wist helemaal niks van een test. Heb gezegd dat ik iets voor hem had en hem de test gegeven. Hij zei, wat moet ik daar mee. Ik zeg kijk dan, hij zegt jaja, die is zeker van de vorige keer. Hij kon het niet geloven.

2. Draak

Draak Bekend lid

Mar 31, 2009
    675
    2
    18
    Ergens in NL
    Wij hadden eerder die maand getest en toen de test nega terwijl we echt dachten dat ik zwanger zou zijn.. baalde beide maar hadden zoiets van volgende keer..
    Maar werd maar niet ongesteld dus wij een week 1,5 later nog n keer getest..
    Vriend lag nog op bed maar moest zoooo nodig plassen dat ik zei van
    ik ga testen hoor.. ik zag al gauw 2 streepjes maar had zoiets van t zal wel..
    Dus na 5 min ging ik kijken want vriend had zn lenzen nog niet in.
    En zag dus echt 2 streepjes!!!
    Ik stond in de deuropening en zei lieffie het zijn der 2!
    Hij: huh,
    Ik barste in tranen uit waardoor hij het helemaal begreep.. zijn samen op bed gaan liggen en hebben beide een potje gejankt van blijdschap!! :D
    t was zo onwerkelijk vooral omdat ik eerder nega testen..
    Vriend zei zie je wel had ik t toch goed!
    Hij vond me al moe, slecht eten en een gezellig humeurtje hebben ;)
    Hahahahaha!! :D

3. ikkie97

ikkie97 VIP lid

May 7, 2011
    10,916
    3,937
    113
    Zijn eerste reactie: eh ja... dat zei je de vorige keer ook...
    (toen had ik een hele vroege mk)
    Maar daarna vond ie het wel leuk hoor!

Nog wel grappig; ik mocht niet te vet meer eten want dan zouden we een dik kind krijgen..?!
    's avonds op bed had ik koude voeten dus die legde ik tegen hem aan en dat vond ie niet leuk, ik zei: ja maar de baby heeft ook koude voeten. Hij: nou, daar wordt ie hard van..

4. paula1984

paula1984 Niet meer actief

Een paar dagen gewacht tot dag 30 (normaal cyclus24/27)
    En ja hoor knalpositief binnen 3 tellen:D
    Ik van de wc de kamer in gelopen manlief zegt en?
    Ik ja,echt??? geen grapje he vroeg hij mog.
    Dus ik laat de test zien o zegt hij zo mooi dus 2 strepen is goed?
    Ik ja schat dat is de bedoeling. Hij o ja. Waarom is er een tweede streep dan??
    Om te laten zien dat a de test werkt en b ik zwanger ben:p
    OOOOOOOOOOOOOOOOOO en voor ik het wist had hij me vast en op zijn op over zijn schouders gegooit zo blij:)
    Beetje traag van begrip maar o zo een fantastische reactie ondanks dat we al een poosje bezig zijn vond hij het mega en onverwachts:D

5. Chivay

Chivay Fanatiek lid

Oct 31, 2009
    3,552
    0
    0
    Utrecht
    :D wat een heerlijk topic om te lezen!!

Ik was er helemaal van overtuigd dat ik aan het ontpillen was... Voelde wel wat dingen, maar ronde 1.. geloofde het echt niet..
    Hadden van te voren afgesproken om er op 5 dec een testje tegen aan te gooien... (Ruim een week na de datum dat ik officieel zou mogen testen)

Het streepje stond er echt meteen... Stond helemaal te shaken... stuiterend zijn kant op * er staat iets!! * riep ik geloof ik... Samen kijken..... echt 2 heel duidelijke streepjes...

Waren allebei heel hyper en stuiterend...
    Had nog een cb zonder gebruiksaanwijzing liggen en zijn daarna samen heel zenuwachtig achter internet gekropen om een gebruiksaanwijzing te zoeken.... struikelend over onze woorden, giegelen, zo onwerkelijk, maar zo enorm blij....... :D

6. Banca

Banca Lid

Oct 23, 2011
    18
    0
    0
    NULL
    NULL
    Nadat ik 's avonds verteld had dat ik twee dagen over tijd was heb ik 's ochtends een test gedaan. Even stiekem, omdat ik gewoon te zenuwachtig was. Toen het tweede streepje verscheen ben ik terug bij hem in bed gekropen en heb ik het hem verteld.

Eigenlijk waren we allebei erg verbaasd. Het heeft nog een paar dagen geduurd voordat we er echt in zijn gaan geloven.

Nu is het wachten op de eerste echo (4 november) om te zien of het ook allemaal goed gaat daaronder, spannend hoor!

Share This Page