Dag meiden, Ik ben echt heel onzeker. Ik ben zwanger van ons tweede kindje en we zijn daar zo gelukkig mee. Tegelijkertijd slaat de onzekerheid toe. De symptomen zijn duidelijk aanwezig van een zwangerschap en daar twijfel ik ook niet over. Ik heb ongi krampen die ik bij de eerste zwangerschap ook had. Mijn borsten zijn gevoelig. Ik heb last van ochtendmisselijkheid. En ik heb zelfs haaruitval een aantal weken Maandag hebben we een echo gehad omdat ze niet wisten hoever ik was. De verloskundige schatte toen op 5,5 week maar als ik op internet kijk naar echo's van andere rond deze periode dan zien deze er veel anders uit. Ik weet ik moet niet alles op internet opzoeken, maar ik ben nu zo bang dat het niet goed zit. Ik verlies geen bloed, en de symptomen nemen juist toe in plaats van af. De testen blijven ook positief. Hieronder de echo van afgelopen maandag. 18 oktober heb ik de volgende echo om te kijken hoe ver ik dan ben. De verloskundige die de echo gemaakt heb zei wel dat het er goed uitzag, en dat het baarmoederslijm goed dik was. Bekijk bijlage 188132 Wat denken jullie is het niet nodig om mezelf zorgen te maken? Ik hoop dat jullie me gerust kunnen stellen. Groetjes, Sabrina
ik zou me echt geen zorgen maken hoor! elke echofoto ziet er weer anders uit omdat die met ander apparatuur en misschien wel van een andere hoek of minder ingezoomd is gemaakt. probeer te genieten van je zwangerschap en gefeliciteerd!
Daar heb je wel gelijk in. Maar toch is het moeilijk genieten als je onzeker bent. De misselijkheid en de positieve test zeggen gelukkig genoeg. Ik wil je feliciteren met je bruiloft nog 6 dagen. Spannend. Fijne dag gewenst. Groetjes, Sabrina
Gefeliciteerd! Ik zou me ook niet te druk maken... Misschien heeft het nu wel een andere ligging. Succes, komt vast goed!
Maak je geen zorgen Áls de verloskundige ook maar iets afwijkends had gezien had ze het écht wel gezegd Gefeliciteerd en geniet ervan
Logisch dat je onzeker bent, ben ik ook alle keren geweest, heel normaal. Zo vroeg in de zwangerschap is het moeilijk te zien hoe ver je bent. Het is helaas gewoon afwachten tot de volgende echo. Nog iets minder dan 2 weken, als het goed is zie je volgende echo dan een boon met hartje. Maar nu is er nog niks over te zeggen.. het is goed dat je klachten hebt en positief blijft testen hoor. Rustig aan, succes!
Ik ben ook onzeker maar mijn echo met 5.3 weken vandaag zag er net zo uit en de gyn zei dat het er goed uitzag. Dus... we moeten gewoon proberen te vertrouwen op ons lijf! Geniet van je zwangerschap!
zolang de testen positief zijn, en je geen bloed verliest zal er waarschijnlijk niets aan de hand zijn. De vk hier op t form heeft weleens geschreven, een mk gaat ALTIJD gepaard met bloedverlies (lees wel, bloedverlies duidt niet altijd op een mk) Dus zolang je geen bloed verlies, zou ik gewoon genieten. En beseffen, het hebt het absoluut niet in de hand wat er gebeurt, dus geniet zolang het goed gaat. Ja de eerste 12 wk duren ook zoooooooo lang, maar het komt eraan hoor, die magische grens
Dank jullie wel. De onzekerheid is stukken minder. Ik ben echt benieuwd naar de echo van 18 oktober. Iedereen een prettige zwangerschap gewenst. Groetjes Sabrina
Dag meiden, 18 oktober een goede echo gehad. We hebben een kloppend hartje gezien en even gehoord. Wij zijn zo blij. Bedankt voor de reacties. Groetjes, Sabrina