Vandaag zou mijn innestellingsdag zijn... Vanmorgen wat slijm bij hte afvegen, de hele dag door wat pijntjes en steken in mijn buik... Kan dit een teken zijn van innestelling? Volgens mij heb ik 17 september mijn ei gehad... Gr. Niki
Hoi Niki, Leuk om te horen, vandaag is ook mijn innesteldag en ook op 17 sept mijn ei gehad. Ik voel ook vanalles in mijn buik, maar ik heb geen slijm bij het afvegen. Ik heb vooral steekje links onder in mijn buik. En ben ontzettend moe. Ben benieuwd al ben ik deze maand erg nuchter omdat we niet heel veel hebben geklust. We zullen zien over ruim een week. Hoe lang is jou syclus? De mijne varrieert tussen 25 en 40 dagen. Groetjes Lies
Dit is pas de eerste ronde voor een tweede wondertje (bij de eerste was 't de eerste keer raak, dus niet bij hoeven houden) en ik moet zeggen dat ik heel slecht ben in het bijhouden van m'n cyclus... ik was van plan om dat vanaf nu te doen... maar ik ben uitgegaan van 28 dagen. Wij hebben wel geklust, maar juist op de dag voor mijn eisprong niet... maar wie weet! Toch wel weer spannend... We houden elkaar op de hoogte, ok?
Hoi niki en lies, ik zit momenteel in dezefde situatie. Ik heb ook op de dag van mijn vermoedelijke innesteling buikkrampen gehad. Vervelend he, dat we dan nog een week moeten wachten. Ik word er echt gek van! Succes met wachten.
Hey allemaal, Ook ik heb op 20 sept normaal innesteling gehad en sindsdien heb ik een vaag ongi gevoel in mijn buik. Nog 7 dagen voor ik kan testen. Voor mij is het de eerste ronde, dus blijf realistisch, maar als ik het hier zo allemaal lees, zou het wel van de eerste keer kunnen raak zijn... Afwachten maar.... Grtjs Nanske.
Hoi Allemaal, Weten jullie misschien hoe lang een innesteling duurt? Ik heb namelijk ongeveer 2 dagen een zeurderige pijn in mijn onderbuik gehad en nu is het weer weg? Af en toe voel ik wel wat steken in mijn borsten maar ook niet echt heftig. Tja, praten we ons zelf niet echt de pijntjes aan!? Succes iedereen!
Hallo allemaal, Gister heb ik echt een zwaar gevoel in mijn buik gehad en vooral na inspanning, heb gisteren mijn keuken en kamer gepoets dus dat zou dan teveel zijn geweest, moest echt even gaan zitten. Vandaag en gisteren op de avond begonnen mijn borsten ook wat gevoeliger te worden. Ook krijg ik meer zin in drop terwijl ik dat eigelijk niet lust. Dit had ik tijdens mijn vorige zwangerschap ook. Dus kreeg/krijg stiekem al wat binnenpretjes. Vanmorgen werd ik in een vlaag ook wat misselijk, ik moest gewoon even wat eten. Maar ja nu moet ik nog minimaal 1 week wachten. En dat valt niet altijd mee. Iedereen succes! Groetjes Lisette.
hmmm Ik heb vandaag ook al de hele dag last van steekjes in mijn buik en soort van ongesteldheids krampen, terwijl ik nog niet ongesteld hoef te worden. Zou het dan toch innesteling kunnen zijn. Ik kan het niet echt testen, want heb een onregelmatige cyclus. Soms 30 en soms en soms 36 dagen. Als het 30 dagen is dan heb ik mijn ei al gehad en anders moet ik het deze dagen hebben. In ieder geval gaan we klussen!
Je bent dus Zwanger! Zie 't nu pas... Gefeliciteerd.... Ik moet nog een paar dagen wachten.... Gr. Niki
Sinds 25 september had ik eerst bruin, maar nu slijm met heel lichtjes wat bloed. Dacht dus dat ik donderdag ongesteld was geworden, maar t zet niet door..... Zaterdag mag ik testen, ff w8ten dus......
Ik had een dag of 5 daarvoor 2 dagen het gevoel alsof ik ongesteld moest worden, steken idd. Maar nog steeds niets. Had eigenlijk voor dit vorige bericht gemoeten...