Hoe reageren jullie kleintjes op het vuurwerk?

Discussie in 'De lounge' gestart door palmie37, 29 dec 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Alita

Alita Niet meer actief

Hier heeft de oudste altijd erdoorheen geslapen....dit jaar twijfel ik ook wat te doen....slaapt ze door prima! Maar als ze nu wakker wordt en paniek krijgt...blijft ze me straks bang voor vuurwerk...

De jongste laat ik gewoon liggen hoor...

2. sidmick

sidmick VIP lid

23 jun 2008
    17.805
    4.191
    113
    Hier slaapt ze al 2 dagen overal doorheen

3. cupcakes

cupcakes Fanatiek lid

28 sep 2006
    2.574
    4
    38
    Midden van NL
    hier hebben ze tot nu toe overal doorheen geslapen. Dus ga ze ook dit jaar niet wakker maken. Als ze wakker worden mogen ze eruit, maar anders blijven ze er lekker in.

Ik hou wel extra goed in de gaten of ze wakker zijn. Wakker maken vind ik zo zonde, kans zit er ook dik in dat ze dan juist weer niet in slaap kunnen komen door de herrie.

4. schaapie123

schaapie123 Niet meer actief

vorig jaar heeft ze er gelukkig doorheen geslapen, ik hoop dit jaar ook. hoop dat ze niet zon schijterd wordt als haar moeder

5. ProudMum

ProudMum Niet meer actief

Joey heeft met 11 mnd doorgeslapen,met 1jr11mnd werd hij een uur ervoor wakker, en dit jaar maken we hem wakker.

Hij vind het nu al geweldig, al die pijlen die voor de deur worden afgeschoten!

6. Wayne heeft er tot nu toe altijd doorheen geslapen.. Dus dit jaar zien we wel.. Ik maak hem in elk geval niet wakker.
    Wordt ie wakker, dan mag hij even mee naar beneden, krijgt hij wat drinken, en mss een crackertje ofzo!!

7. palmie37

palmie37 VIP lid

8 jun 2009
    5.294
    40
    48
    administratief medewerkster
    overijsel
    Dank jullie wel voor alle reacties, denk dat ik d'r gewoon laat liggen en we zien het wel om 00.00!

8. Only me

Only me Niet meer actief

Charlie sliep er vorig jaar helemaal doorheen, ze was toen 4 maanden.
    Nu ben ik bang dat ze wel wakker gaat worden, ze slaapt de laatste tijd wat onrustig. Maar ik neem het risico niet om haar wakker te maken, dadelijk ligt ze lekker te snurken (geloof me, dat doet ze!!), en wilt ze daarna niet meer slapen...

9. mik2sept

mik2sept Fanatiek lid

19 jun 2006
    1.271
    0
    0
    Eerste twee kaar heeft hij erdoorheen geslapen, 2e jaar werd hij een uur na het vuurwerk wakker...
    Vorig jaar werd hij in paniek wakker en was hij echt van slag dus afgesproken dat we hem dit jaar wakker maken en dan kunnen we daarna ook naar huis toe gaan...

10. Isademi

Isademi VIP lid

3 jun 2008
    11.327
    2
    0
    Thuisblijfmama
    Zuid Oost Brabant
    waarom introduceer je haar dan niet op een leuke manier ermee, zodat ze ziet dat het leuk is ... iets wat je kent ben je bijna nooit bang voor toch?

11. schaapie123

schaapie123 Niet meer actief

mijn vriend wil ook wat siervuurwerk af steken voor haar en natuurlijk sterretjes

12. Nischa

Nischa Bekend lid

19 mrt 2008
    575
    0
    16
    Mama, Intrieurverzorgster
    Noord-Brabant
    wij hebben ons zoontje iets voor 12ven wakker gemaakt en voor het raam vuur werk gaan kijken en hij vind het prachtig!! Hij was toen 10 maandjes oud. rond half 1 hebben we hem terug in bed gelegd en meneertje sliep weer heerlijk! dit jaar doen we weer het zelfde we maken hem iets voor 12ven wakker zodat we ook hem een gelukkig nieuwjaar kunnen wensen rond half 1 gaat hij terug naar bed

Deel Deze Pagina