Wie heeft dit gebruikt en kan mij er meer over vertellen. Ik wil ze na mijn ei gaan gebruiken samen met conceive plus glijmiddel. En als je zwanger bent mag je ze dan door slikken?
Tarwekiem olie mag je gewoon slikken als je zwanger bent Tarwekiem olie bevat vitamine E en is juist gunstig voor de innesteling omdat het de bloedtoevoer bevorderd in de baarmoeder had ik ergens gelezen.
Ik heb het net gekocht samen met vitamine b-50. Na mijn ei ga ik het dagelijks slikken. Iemand al ooit gebruikt en een positieve ervaring ermee?
1e x gebruik meteen zwanger, maar of het daar aan lag?? Na de positieve test wel gestopt op aanraden van de vk.
Het is lastig om te zeggen dat het door de tarwekiemolie kwam of gewoon geluk, in ronde tien mee begonnen en in ronde 12 waren we zwanger. Wat ik juist begrepen had dat het een maand duurt voordat het werkt en je het moet blijven slikken en niet stoppen ofzo.( Wel gestopt toen ik zwanger was)
Ik gebruik het ook maar slik het de hele maand zelfde als b vitamine,s en foliumzuur , want je ei groeit natuurlijk al veel langer voor hij springt .
De b vitamines wel raakte toen zwanger helaad miskraam dus nu tarwekiem olie erbij. Nog geen cyclus na miskraam dus weeet niet of het werkt.
Ik gebruik het nu een maand of 3 en toeval of niet, mijn eisprong ging in die maanden van dag 17-18 naar dag 14-15 en dus werd mijn LF ook iets langer. Niet zwanger nog helaas, maar op zich blij met de eerder komende eisprong. Succes!
Ja hoor toch veel posi verhalen.....volgende week mijn ei dus ik laat het jullie weten! Op naar roze!
Tarwekiemolie is vooral om de innesteling te bevorderen. Het kan verder geen kwaad, dus ik slik het zelf wel. Beter het zekere voor het onzekere, toch?
BMS heeft HEEL veel aan gezonde vetten! Het lichaam neemt het echter beter op uit eten dus neem noten en gebruik olijfolie etc. Capsules met tarwekiemolie voegen NIETS toe als je al gezond eet en als je niet gezond eet, zijn ze een matige vervanger.
Ik heb van half juni tot eind december tarwekiemolie capsules van de kv geslikt. Ik ben er niet zwanger mee geworden. Ik dacht eerst dat mijn cyclus er korter van werd, kwam toen niet meer boven de 30 dagen uit. Daarna ineens langere cyclussen, dus sinds begin dit jaar toch de conclusie getrokken dat het niets heeft gedaan bij mij. In januari is ook mijn cyclus gevolgd en mijn slijm was prima in orde.
na anderhalf jaar vruchteloos proberen om een 2e te krijgen, ben ik begonnen met een heel vitamine dieet. Tarwekiemolie ook, bij het avondeten gewoon me hele cyclus. En direct de volgende ronde was ik zwanger. Werd een ma. Drie maanden na ma weer opnieuw gaan proberen en natuurlijk direct tarwekiemolie gaan slikken. Weer zwanger! Weer ma... Voor deze zwangerschap heb ik ook weer 1 ronde geslikt en geprobeerd en nu goed zwanger! Dus ik heb er positieve ervaring mee. Kijk dat mijn lichaam het kind niet kon laten groeien ligt niet aan de tarwekiem. Dat is gewoon pech.. dus lekker slikken die tarwekiem succes met zwanger worden!
Ik heb 2 maanden geleden trawekiemolie geslikt en ben nog niet zwanger en mijn cyclus is veel langer geworden