(Helaas) al 3 zenuwbehandelingen gehad. Mijn advies, niet te lang wachten tot je gaat en vraag of de tandarts het extra wil verdoven! Eerste keer een paar weken te lang mee rond gelopen, met als resultaat helse pijn (ook nog tijdens en na de behandeling). Tweede keer een vervangende (kwakzalver) als tandarts gehad, die een beetje heeft zitten rommelen zonder verdoving, met ook helse pijnen! Met als resultaat een kies die ik alsnog heb moeten laten trekken, omdat de wortels helemaal af aan het brokkelen waren. Dus de 3e keer dat ik zenuwpijn voelde opkomen, huilend in de stoel gelegen. Maar hij had het extra verdoofd, en ik heb er helemaal niets van gevoeld! Succes!!
Goed laten verdoven, dan valt het eigenlijk wel mee. Ze zijn er wel ff mee bezig, maar als het goed is voel je er dan niks van. Naderhand ben je blij dat je van de pijn af bent!
Sinds vanmiddag ervaring mee indd. Ik liep al 5 dagen met pijn , maar de vervanging van mijn tandarts wilde in eerste instantie niet veel. Vanmorgen uit mijn dak gegaan dat ik nu geholpen wil worden . Dus om half 1 eindelijk terecht. van de behandeling niks gevoeld omdat het verdoofd was, lijkt net op het vullen van een gaatje. Enige pijn die ik nu nog heb is dat het gevoelig is door al dat gerommel , maar het is beter uit te houden dan die vreselijke pijnscheuten. Ik zou zeggen gaan want het is een opluchting. Succes!
dankjewel jaah me eige tandarts is op vakantie die komt de 20e terug en derna krijg k gelijk zenuwbehandeling maar heb het nog nooit gehad dus weet niet wat me te wachten staat
Ik vond het heel erg meevallen. Maar ik heb nu eindelijk een hele fijne super rustige tandarts . Ik viel bijna in slaap.
Bij mij kregen ze het niet volledig verdoofd, heb dus niet altijd even lekker in die stoel gelegen. Daarna nog vaak zat bij de tandarts gezeten omdat er weer eens een stuk vulling was afgebroken van die kies.