hoe reageren op vrienden die afspraak steeds afzeggen?

Discussie in 'De lounge' gestart door sillies, 26 jul 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Snoeki

Snoeki Fanatiek lid

30 jan 2014
    2.334
    258
    83
    Dit klopt natuurlijk maar ik neem aan dat jij er open over bent waarom je zo vaak moet afbellen en het feit dat je kindjes astmatisch zijn ;).

Daar zit het verschil wbt begrip in voor mij gezien dan he.

Gewoon morgen aangegeven dat je het jammer vond en het opvalt dat het vaker voorkomt en dan vragen of er een reden voor is. Openheid van jullie kant zonder gelijk te oordelen maar ipv daarvan te vragen en de communicatie open en duidelijk houden

2. sillies

sillies Fanatiek lid

15 aug 2013
    3.189
    1.396
    113
    Gisteren een leuke avond gehad met z'n tweetjes!

Misschien moet ik nog wat duidelijker zijn, want mijn eerste berichtje is wat warrig (tussen make-uppen door getypt ;)). Dat hij een berichtje stuurt dat z'n dochter niet te doen is, daar bedoeld hij niet mee dat ze ziek is.

Natuurlijk kan het zo zijn dat er meer aan de hand is, maar dan hoef je toch geen smoesjes te verzinnen. In de tijd dat wij met ivf bezig waren ben ik heel eerlijk geweest en gezegd dat ik niet altijd zin had om weg te gaan. Mag ik dan wat eerlijkheid terug verwachten? Zonder details van mij part. Of zeg gewoon dat je geen zin hebt, geef ik er om, maar wees eerlijk of spreek gewoon helemaal niet af.

Mijn man en ik zijn het er over eens dat we even niks meer van ons laten horen, als ze iets kwijt willen dan horen we het wel. Het is niet de eerste keer dat dit gebeurt en vraag me af hoe belangrijk wij nog voor ze zijn.

3. sillies

sillies Fanatiek lid

15 aug 2013
    3.189
    1.396
    113
    Haha klinkt wel als dezelfde!
    Wat je zegt over de teleurstelling klopt helemaal, wij hebben er dan zin in en dan zeggen ze af. Blijkbaar hebben zij er dan geen zin in.

4. MomQ 2 be

MomQ 2 be Bekend lid

28 jan 2012
    532
    0
    0
    Noord Holland
    Nou heel simpel niet meer afspreken als zij er over beginnen zou ik gewoon zeggen hoe jullie het zien (en dus wel eerlijk zijn)...
    Het is inderdaad een teleurstellend iets, zo steeds weer..

Eerlijk gezegd zijn zulke mensen voor mij dan ook niet eens belangrijk meer... :cool:

5. Beepje

Beepje Fanatiek lid

14 feb 2013
    2.310
    9
    38
    Ja zulke mensen kennen we en daar zijn we mee gekapt.
    Het is graag of niet. Het lijkt idd of ze niet willen, maar dan moeten ze dat gewoon zeggen. Verder zie je ze op fb wel met anderen afspreken en leuke dingen doen, en hebben ze dus altijd iets beters dan jou te zien. Kappen met die handel en omgaan met mensen waarin de interesse wel wederzijds is.

6. wenneke20

wenneke20 Fanatiek lid

29 okt 2006
    4.339
    141
    63
    Dit dus. Wij hebben precies hetzelfde

7. sillies

sillies Fanatiek lid

15 aug 2013
    3.189
    1.396
    113
    Bedankt meiden, fijn om mijn gevoel kwijt te kunnen en verschillende reacties te krijgen. Vriendschap moet je niet zomaar afschrijven, maar moet wel van 2 kanten komen.

Deel Deze Pagina