IEmand een idee hoe dit moet en of het uberhaupt kan eigenlijk? Ik heb een leuke foto voor een canvas, maar er staat een half speelkleed op en dat vind ik niet zo leuk erbij. Dus wie het weet...... vertel het mij!
Je kan de achtergrond sowieso wissen en kiezen wat je er mee doet.. soms is het dan namelijk weer erg nep wit. Je kan er ook een andere achterkant achter plakken, staat soms ook leuk. Of de achtergrond blurren.
Voor wie een beetje engels kan lezen. Download het gratis fotobewerkings programma Gimp op GIMP - for Windows En kijk op Removing Image Backgrounds - Gimp | NZ Photo Info voor een kleine tutorial over hoe een achtergrond te verwijderen. Succes
ik niet, hij wordt geblokkeerd door het smartscreen filter zegt hij omdat het onveilig is. Wie kan mij even helpen?
het lukt me nog niet goed. Als iemand het van jullie goed af gaat, willen jullie mij dan helpen met mijn foto?
Je kunt ook een ander stuk uit de foto eroverheen kopieren, dat werkt heel goed met lucht (bv als je een vliegtuig wilt camoufleren) of vloer (bv dag speelgoed of mensen in de openbare ruimte).
Loe, ik wil wel eens proberen maar heb totaal geen idee of het me gaat lukken. Je mag de foto via mail doorsturen!
Joehoeeeee het is gelukt! Wilde het alleen even snel uitproberen, dus hij is niet perfect gelukt, maar ik weet nu iig hoe het werkt! Zal even voor en na showen!