Verdrietig en teleurgesteld :(

Discussion in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' started by Engeltje1, May 7, 2011.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Engeltje1

Engeltje1 Niet meer actief

#1 Engeltje1, May 7, 2011
    Last edited by a moderator: May 7, 2011
    Hallo

Wij zitten in de mmm wegens verminderd zaadkwaliteit.

Vorige week donderdag heb ik een punctie gehad wat ik als een hel heb ervaren. Ik heb er veel pijn en veel napijn aan gehad. Ik heb toen ook (huilend) gezegd dat ik dit niet meer wilde.

Er zijn 28 eitjes aangeprikt. Waarvan ze er 11 wilde gebruiken, afgelopen zondag kregen we te horen dat er 3 bevruchtingen waren en hebben ze er 1 teruggeplaatst en 2 voor in de vriezer.

Zojuist krijgen we een brief van het ziekenhuis dat de 2 overige het niet hebben overleefd. ik weet dat ik positief moet blijven omdat ik een goed boontje in me buik heb maar ik ben zo verdrietig en teleurgesteld dat ik
    geen "reserve" heb :(

Ik kan pas over een week testen en voel me opeens zo onzeker.

Voor mijn idee heb ik zo me best gedaan, overstimulatie, kapot van de pijn, week in de ziekkewet omdat ik niet kon zitten, en het is gewoon niet genoeg.

Sorry, moest het even kwijt :(

2. ChocoChick

ChocoChick Fanatiek lid

Apr 10, 2011
    2,152
    0
    0
    NULL
    NULL
    Wat een verschrikkelijk nieuws, Engeltje! :(
    Ik kan me zo voorstellen hoe je er nu even helemaal doorheen zit. Ik zal mee duimen draaien dat deze terugplaatsing succesvol is!!

3. Doortje25

Doortje25 Fanatiek lid

Jul 25, 2010
    4,056
    884
    113
    Lieve Engel,

Ik herken je gevoel, het is soms zo frustrerend.
    Je was zo blij met die 11 goede eitjes, hoe hard is het dan ook dat je na al die pijn nu geen 'reserve' hebt.
    Lieve schat, dat boontje in je buik moet hem gaan worden, daar duim ik zo enorm hard voor!

Dikke knuffel voor jou en dat kleine boontje in je buik!

4. KateK

KateK VIP lid

Dec 26, 2008
    5,185
    0
    36
    Drenthe
    jeetje dat is zuur.. al dat harde werken.. meid, ik hoop voor je dat deze topper die het toch allemaal maar heeft geklikt, alles doorstaat en jullie kindje gaat worden!

5. Jessie80

Jessie80 VIP lid

Oct 3, 2009
    6,203
    266
    83
    Niet zo gek dat je er even helemaal doorheen zit en verdrietig bent. Ik ga als een gek duimen dat je volgende week vol ongeloof naar een positieve test kan kijken. Sterkte meid!

6. Engeltje1

Ik hoop het ook zo. Wat een slecht nieuws zeg.

Ik was al een beetje teleurgesteld omdat er van de 28, ze er 'maar'. 11 konden gebruiken, uiteindelijk 3 werden, en nu....? Nu 1.

Ik hoop het zo maar het lijkt me stug dat IK dat 'geluk' heb bij de eerste x. Nu helemaal pff

Dank je wel voor jullie reacties, en Doortje ik hoop het ook dat dit hem word, ik hoop dat we dit jaar nog samen kunnen shoppe :)

7. Doortje25

Doortje25 Fanatiek lid

Jul 25, 2010
    4,056
    884
    113
    Ik hoop het ook meis, maar bij mij loopt het helaas ook niet zo denderend... :( Die van mij willen juist niet groeien, ongelooflijk toch! Maar het jaar duurt nog lang, dus wie weet! :)

8. Engeltje1

Doortje ik heb het net gelezen. Het Zit ons echt niet mee.
    Wanneer hebben wij nou eens een klein beetje geluk?

9. Tycuna

Tycuna Fanatiek lid

Jul 19, 2010
    1,401
    0
    0
    Jeetje zeg, dat is ook niet fijn!! Hoop dat jullie beloont worden met een prachtige test meis!

Trouwens Doortje, wat rot dat het niet zo wil vlotten!! Sterkte!

Wij beginnen met ICSI zodra ik ongesteld wordt. 1e x, dus spannend!

10. maartje84

maartje84 VIP lid

Oct 8, 2008
    12,810
    4,446
    113
    Punnikexpert
    Import ergens
    Gets meid, wat ontzettend verdrietig zeg!!
    Kan me voorstellen dat je er ff flink kapot van bent!!

Ik hoop voor je dat deze ene emmy jullie een mooi kindje zal brengen, maar wil je er even op wijzen dat je niet perse zoveel pijn bij een punctie hoeft te hebben... In oa Dusseldorf krijg je de punctie onder narcose. Uiteraard heb je dan wel wat napijn, maar de hel van het aanprikken hoef je dan niet te ervaren...
    Wilde dit toch ff even tegen je zeggen zodat je mocht deze emmy helaas niet brengen wat we allemaal voor je hopen, dat je dan bijv. Dusseldorf kunt gaan overwegen...

Heel veel sterkte om deze ellendige wachtweken door te komen!!

11. Engeltje1

Tycana, dank je wel en jij heel veel succes!

Maartje, over de narcose heb ik indd gehoord en gelezen. Ik weet niet of ze dat doen hier, maar dat ga ik wel vragen,

Ben jij zelf ook in düsseldorf geweest? En natuurlijk van harte gefeliciteerd!

Share This Page