Hallo dames, ik heb vorige week in een folder een skippykoe gezien die in de aanbieding was,maar nu weet ik dus niet meer van welke winkel deze folder was??? kan iemand misschien vertellen waar ik he heb gezien? Groetjes Petra
Ik heb het ook gezien, maar zou niet meer weten in welke... Wij hebben hier thuis een skippy pony, een groot succes!
Is het iets voor een actief jochie van 22 maanden? Siets is groot en sterk voor zijn leeftijd,en hij begint nu telkens uit zichzelf te springen dus ik dacht dat het misschien wel leuk voor hem was...
Hier zitten ze er op tussen de 9 en 1 jaar! Je moet er wel rekening mee houden dat hij niet zo hoog is als een skippy bal, maar kinderen vinden hem vaak leuker door het dierfiguur. Hier wordt hij aangekleed, verzorgd en vertroeteld en natuurlijk ook op 'gereden'.
Bedankt dames,jeetje zeg ik kon er echt niet meer opkomen waar ik hem gezien had,bedankt Lentes!! Morgen even bij de Wibra langs!!
Ze zijn wel heel klein. Ik heb een koe en een paard gehaald bij de Wibra. Maar goed een kindje van 22 maanden kan er nog wel even op. Ze zijn er hier helemaal weg van. Ook al kan onze dochter er met haar lange benen eigenlijk niet meer op Hier waren ze trouwens binnen een half uur uitverkocht ( maar misschien hadden ze te weinig gehaald) Ik had de laatste koe en er stond nog 1 paard
op de peuterspeelzaal waar ik ooit stage liep haden ze ook 2 van die dingen dus ik zou zeggen ja wel geschikt
Bij het kruidvat liggen ze ook regelmatig! Hier is met name de jongste er helemaal gek van, zij is nu 19 maanden.
gister ook skippyballen gezien bij de zeeman... ik liep er langs en heb niet echt gekeken of het ook dieren waren.....