Beschermen oortjes baby op bruiloft..

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door Ozzy, 19 nov 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Ozzy

Ozzy Actief lid

31 jan 2007
    379
    0
    0
    Rotterdam
    Hallo dames,

We gaan vaak naar een bruiloft. Er is dan altijd live muziek.
    Laatst waren we weer op een bruiloft, we gingen er na een uurtje weg omdat ik de muziek erg hard vond, je hart bonkte ervan letterlijk.

Ik zag wel een paar babys met watjes in de oren.
    Vraag mij of er dames zijn die hier ervaring mee hebben?
    Zijn hier speciale oordopjes voor ofzo?

groetjes
    Ozzy

2. Angel Eyes

Angel Eyes Niet meer actief

ik weet niet of die bestaan. maar dan heb je watjes in de oren gedaan maar dan ´voelen´ ze die herrie nog toch?

3. erlida

erlida Fanatiek lid

2 okt 2006
    1.999
    0
    0
    Ik breng de kinderen altijd weg als het een avond bruiloft is.Persoonlijk ben ik van mening ,dat het gewoon niet goed is voor baby's en hele jonge kinderen ,om blootgesteld te worden aan zoveel herrie en drukte.Denk ook niet dat watjes veel helpen.....

4. Mila24

Mila24 Fanatiek lid

30 jun 2007
    2.199
    0
    0
    Antwerpen
    Precies Erlida, ik zou me kleine ook niet meenemen vaak wordt er gerookt en al die drukte maakt zo een kleintje uit der doen.

5. lieniej

lieniej Actief lid

24 mei 2007
    497
    0
    0
    Ik sluit me aan bij erlida en mila24

6. Minimuisje

Minimuisje VIP lid

8 jul 2006
    8.361
    0
    0
    Zuid - Limboland
    Volgens mij heb je geen aparte oordopjes/watjes hebt ervoor hoor. Maar dan snap ik niet dat je uberhaubt gaan. Als je gaat prima, ieder zijn eigen keuze, maar ik zou Joris niet dicht bij zo'n harde muziek laten zitten! Als ik Joris zou meenemen zou ik hier wel rekening mee proberen te houden, is het te druk/te rokerig of teveel lawaai zou ik ook weer snel genoeg thuis zijn.

7. peetjuh23

peetjuh23 Fanatiek lid

9 okt 2006
    2.351
    0
    0
    overijssel
    ik zou mijn kleine meis ook niet meenemen als ik een bruiloft zou hebben..lijkt me idd niet goed met alle harde muziek, rook en drukte..

8. Cynthia85

Cynthia85 Bekend lid

4 aug 2006
    799
    0
    0
    Gezondheidzorg
    Schiedam
    Ik zou me kleine ook niet meenemen naar een bruiloft, vooral geen turkse bruiloft, daar is het altijd zo druk en er wordt veel gerookt! Ik denk dat als Fatih wat ouder is het wel gaat maar nu vindt ik hem te klein. Wat betreft de watjes, ik denk niet dat dat veel helpt, het is inderdaad de harde muziek die je gewoon voelt! Is voor ons volwassenen al niet prettig laat staan voor een baby.

9. Ozzy

Ozzy Actief lid

31 jan 2007
    379
    0
    0
    Rotterdam
    Ja jullie hebben idd gelijk hoor het is gewoon slecht voor een baby!
    Het fijne van marokaanse bruiloften is dat je daar geen kinderen mag meenemen dat is eigelijk het meest ideale. ;)

10. Tinkerbell81

Tinkerbell81 Fanatiek lid

20 dec 2005
    3.152
    0
    36
    ik weet dat je bij de kruidvat enzo oordopjes kan kopen van soort kneedbaar spul met wattenlaagje eromheen, wij hebben dat zelf (mijn vriend en ik) gebruikt toen we naar Formule 1 gingen......zou zelf kleine liever niet meenemen naar feesten en partijen met roken en veel muzieken herrie al helemaal niet savonds, maar misschien kan de TS niet anders (geen oppas oid?)?

11. Ozzy

Ozzy Actief lid

31 jan 2007
    379
    0
    0
    Rotterdam
    Ik zal s ff kijken bij kruidvat..soms kan het niet anders namelijk.
    Emir sliep gewoon door in zijn maxicosi toen hij nog 6 weken oud was op een bruiloft.
    We hadden daar helemaal geen last van rook, daar waar wij zaten niet dan.
    Bij turken is het heel normaal dat kinderen meekomen naar een bruiloft.

12. Mila24

Mila24 Fanatiek lid

30 jun 2007
    2.199
    0
    0
    Antwerpen
    Dat klopt maar er wordt geen extra rekening gehouden met kinderen, dus ze roken gewoon lekker door en de muziek zal niet zachter gaan ;) ( mijn ervaring dan hoor )

Snap wel dat het soms moeilijk is om altijd oppas te vinden trouwens.

Deel Deze Pagina