Grrrr, ben je aan de lijn....kijk ik in de spiegel en lijkt het alsof ik 20 weken zwanger ben. Zomaar van de een op andere dag. :x Ik moet volgens mij vrijdag/zondag mijn duiveltjes krijgen, dus lijkt me niet dat ik daar nu al een dikke toeter van heb Heb geen rommelende darmen, alleen wel spastische darmen...en sinds enkele dagen heb ik nu elke dag stoelgang. Normaal +/- 1x in de week. Heb totaal geen gevoel van een eventuele zwangerschap, dus dames haal me even uit die droom.... Waar kan ik die buik van hebben ? en nee, ik eet niet elke dag fastfood haha
Hai, Ik had meestal een paar dagen voor ongie dat mijn buik op ging zetten. Broeken zaten altijd te strak op dat moment. Nu ben ik zwanger en pas alles nog dus ja het zegt niet zo veel denk ik.
bij mij was de buik ook het eerste wat opviel , zelfs nu nog , ik ben precies al 3 of 4 maand ver terwijl ik 8 weken ben dus miss voorbode van zwangerschap wens je veel geluk
ik had ook meteen de eerste weken van mn zwangerschap een opgezette buik en na een week of 6 was ik al 4 kg zwaarder maar het waren echt mn darmen die opgezet waren want die werkten een stuk minder goed in begin... maar goed het leek dus wel al vrij snel of ik een buikje had van zwangerschap!
Heb het ook wel vaker gehoord dat als iemand aan de lijn is ze ook zo zwanger zijn . Dus wie weet... Heb jij geluk!
Dames, bedankt voor de reactie's Ben dan wel geen 20 weken zwanger, maar wel 4 weken ZWANGER ! Nog steeds een flinke buik, maar ach die nemen we nu graag voor lief haha
hey meis, gefeliciteerd, had zelf hetzelfde met 4/5 weken voelde ik mezelf exploderen..... totdat ik bij 17/18 weken echt helemaal geen echt buikje had, nu begint het weer te komen met 20 weken....