hallo allemaal, ik ben 27 november ongi geweest wat al anders verliep dan normaal was maar 3 dagen en kon het af met een inlegkruisje op 10 of 11 december heb ik me eisprong duidenlijk gevoeld veel krampen en pijn flink geklust natuurlijk en nu had ik 24 of 25 december ongi moeten worden heb vanaf me eisprong erg veel last gehad van krampen in me buik en lage rugpijn plus missenlijk moe gevoelige tepels enz eergisteren ineens veel slijm verlies en gisteren slijm met wat roze bloed met afvegen tempon ingedaan en zat ook bruin aan en vandaag ineens rood/oranje bloed? niet echt krampen meer een zeurend gevoel af en toe maar tis wel te vroeg voor me ongi ik snap er niks meer van normaal had ik altijd netjes een cyclus van 28 dagen zijn er meer meiden die dit herkennen? groetjes van mij
Denk dat er genoeg meiden zijn hier die dit herkennen en t enige wat ze kunnen zeggen is TESTEN! Heel veel succes iig.
Heel herkenbaar. Mijn laatste cyclus was hetzelfde. Was zelfs 1 dag overtijd, maar toen brak de ongi gewoon alsnog in alle heftigheid door. Je wilt zo graag dat je lichaam je voor de gek gaat houden, geloof ik. Voor mij is het op naar de volgende ronde, en voor jou dus even afwachten. Hoop dat het voor jou anders afloopt, maar zal voor je duimen. Dat we maar snel een positieve test in onze handen mogen houden ! Groetjes, Niekie
hoi meiden thanks voor jullie reaktie tot nu toe nog is het nog hetzelfde nog steeds rood/oranje bloedverlies maar geen krampen het kan dus nog alle kanten op al denk ik zelf dat ik gewoon eerder ongi ben geworden wel raar hoor altijd netjes 28 dagen en nu ineens 4 dagen eerder maar ja we wachten nog maar even af en zodra er wat verandert horen jullie het gelijk groetjes
Heb hetzelfde hier meid! Moet nog 5 dagen en sinds vandaag opeens licht bloedverlies bij ut afvegen. Verder helemaal niks! Geen krampen etc. Groetjes en SUCCES! Marjo
hoi meis heel veel succes en hopen dat de duivels weg blijven. bij mij is het helaas in alle heftig heid doorgegaan flinke stolsels en dus ook te vroeg hoop dat het bij jou ophoud en je snel een posi test zal hebben groetjes