Op het wandrekje: luiers en verzorgingsproducten, mand met sokjes Op de commode: waskussen en billendoekjes Bovenste lades: [Pyjama's] , [rompers] , [hydrofiele luiers]. Middelste lades: [mand met verzorgingsproducten die ik niet vaak gebruik, paracetamollen etc, mandje met zomerspullen zoals zonnenbril, zonnenbrand en zwembroek, mandje met winterspullen zoals sjaal, wantjes] , [hoeslakens, waskussenhoezen] Onderste lade: [voorraad billendoekjes, voorraad luiers, luieremmernavullingen] Voorheen had ik de lakens bij de hoeslakens liggen (gebruik geen lakens meer inmiddels) en hydrofiele washandjes bij de hydrofiele luiers. Suc6.. het is vooral handig om billendoekjes en luiers iig binnen handbereik te hebben kan ik zeggen uit ervaring
Hier bijna net zo, alleen de spulletjes van het plankje in de la. Bij de eerste wel een plankje erboven en idd als ze gaan zitten/staan erg onhandig.
Na bijna een jaar heb ik de commode al wel een paar keer opnieuw ingericht... Bovenop: Verschoonkussen ( Vanaf 10 maanden kussen op de grond ivm woelkontje ) in vensterbank; mandje met billenzalf, haar lotion, tandpasta etc. 1e Lade: Rompers, sokken, maillots, leggings. 2e Lade: Wegwerp luiers ( voor 's nachts ) wasbare luiers ( overdag ) open pakje billendoekjes. Vuilniszakjes. 3e Lade: "Voorraad verzorgingsproducten" nieuwe billendoekjes en oa ook zetpillen. Spuugdoeken, hydrofiels. Lakens, dekens in de kast, en bovenkleding ook. Voorraad luiers ook in de kast, enkel een stapeltje in de lade.
Bovenop: Waskussen, billendoekjes, luierzakjes Bovenste la: Rompertjes, spuugdoekjes en stapeltje luiers (Ik heb geen 3 lades, heb 1 la en dan 2 deurtjes met een plank) Op de middelste plank:Lakentjes, Hydro-luiers, washandjes, slaapzakjes (achterin), pyamaatjes, waskussenhoezen, badcape'jes Onderop: Voorraad luiers, billendoekjes, verzorgingsproducten, zakjes voor in de luieremmer. We hebben een plank boven de commode met daarop: 2 mandjes met sokjes en mailootjes, voorleesboekjes . Aan de plank zitten 2 haakjes en daaraan hangen: Muziekdoosje, ochtendjasje.