Hoe richten jullie de commode in??

Discussion in 'De babyuitzet' started by Inge88, Nov 9, 2011.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Op het wandrekje: luiers en verzorgingsproducten, mand met sokjes
    Op de commode: waskussen en billendoekjes

Bovenste lades: [Pyjama's] , [rompers] , [hydrofiele luiers].
    Middelste lades: [mand met verzorgingsproducten die ik niet vaak gebruik, paracetamollen etc, mandje met zomerspullen zoals zonnenbril, zonnenbrand en zwembroek, mandje met winterspullen zoals sjaal, wantjes] , [hoeslakens, waskussenhoezen]
    Onderste lade: [voorraad billendoekjes, voorraad luiers, luieremmernavullingen]

Voorheen had ik de lakens bij de hoeslakens liggen (gebruik geen lakens meer inmiddels) en hydrofiele washandjes bij de hydrofiele luiers.

Suc6.. het is vooral handig om billendoekjes en luiers iig binnen handbereik te hebben kan ik zeggen uit ervaring :D

2. AMS

AMS Fanatiek lid

May 14, 2009
    3,394
    4
    38
    EspaƱa
    Hier bijna net zo, alleen de spulletjes van het plankje in de la. Bij de eerste wel een plankje erboven en idd als ze gaan zitten/staan erg onhandig.

3. Suusjeuh

Suusjeuh VIP lid

Jul 4, 2010
    13,212
    13
    38
    Verpleegkundige/gastouder
    Na bijna een jaar heb ik de commode al wel een paar keer opnieuw ingericht...

Bovenop: Verschoonkussen ( Vanaf 10 maanden kussen op de grond ivm woelkontje ) in vensterbank; mandje met billenzalf, haar lotion, tandpasta etc.
    1e Lade: Rompers, sokken, maillots, leggings.
    2e Lade: Wegwerp luiers ( voor 's nachts ) wasbare luiers ( overdag ) open pakje billendoekjes. Vuilniszakjes.
    3e Lade: "Voorraad verzorgingsproducten" nieuwe billendoekjes en oa ook zetpillen. Spuugdoeken, hydrofiels.

Lakens, dekens in de kast, en bovenkleding ook. Voorraad luiers ook in de kast, enkel een stapeltje in de lade.

4. Vlinder3

Vlinder3 VIP lid

Jun 26, 2006
    5,288
    1
    0
    Putte
    Bovenop: Waskussen, billendoekjes, luierzakjes
    Bovenste la: Rompertjes, spuugdoekjes en stapeltje luiers
    (Ik heb geen 3 lades, heb 1 la en dan 2 deurtjes met een plank)
    Op de middelste plank:Lakentjes, Hydro-luiers, washandjes, slaapzakjes (achterin), pyamaatjes, waskussenhoezen, badcape'jes
    Onderop: Voorraad luiers, billendoekjes, verzorgingsproducten, zakjes voor in de luieremmer.

We hebben een plank boven de commode met daarop:
    2 mandjes met sokjes en mailootjes, voorleesboekjes :).
    Aan de plank zitten 2 haakjes en daaraan hangen:
    Muziekdoosje, ochtendjasje.

Share This Page