Hallo Allemaal, Wij hebben een maxicosi Tobi als autostoeltje, maar we krijgen er met geen mogelijkheid de riempjes van los om ze eens in de wasmachine te kunnen doen. Heeft iemand ook dit probleem, of weet iemand hoe ze wel los gaan? Ik heb Maxicosi zelf al gemaild, maar tot op heden nog geen reactie! :x
Nog nooit de behoefte gehad die schoon te maken haha. Maar denk dat het ivm veiligheid ook niet mag/kan inderdaad. Dus een doekje moet genoeg zijn
Is het niet zo dat het uiteinde van de gordel een lusje is en het ijzertje waar dat lusje omheen zit in het midden open is?! Dus als je dat lusje bv naar links (of rechts) schuift over het ijzertje, je in het midden ziet dat het open is en je het ervanaf kunt schuiven. Sorry voor de vage omschrijving, hoop dat je er iets mee kunt Ps dacht dat je bedoelde om de bekleding eraf te halen, of de gehele gordel er zo af kan weet ik niet
Dat zou id. kunnen dat je ze niet los kunt/mag maken, maar die van de maxicosi waar ze als baby in liggen kunnen we wel losmaken en in de wasmachine doen. Ze zijn echt smerig, het valt gewoon op vandaar dat ik dacht nu moet ik ze echt eens wassen haha.
@boeketje het is ook allemaal moeilijk te beschrijven, maar ik snap je omschrijving en ga er zeer zeker eens heen kijken