Ik heb morgen dus een feestje van het zoontje van mijn vriendin. Hij wordt 1 jaar! Geen idee wat ik moet kopen voor het mannetje. Ben zelf pas net mama en heb géén idee waar ik aan moet denken Tips zijn welkom.
Mijn zoontje heeft de ouderwetse Fisher Price telefoon 2 weken geleden voor zijn verjaardag gekregen: een grote HIT! Hij vindt 'm geweldig... EN? Hij kost maar 5 of 6 euro (Bart Smit of Blokker of iets dergelijks)
Alyna heeft gekregen (alleen qua speelgoed dan )voor haar 1e verjaardag; Tinky Winky pop/knuffel Kartonnen boekjes Speelgoedtelefoon Nog een paar knuffels Soort driewieler zonder trappers (is vanaf 18 maanden pas, trouwens) Plastic kegelspel Baby 'stuur', zoals een autostuur maar dan voor baby's Favo zijn; Tinky Winky pop, telefoon en het stuur.(maar die is helaas kapot, was 'nep' laat ik maar zeggen, maar ik weet dat ze die van Fisher Price ook hebben ) Met de Tinky Winky pop en de telefoon speelt ze nog elke dag!(en met de kartonnen boekjes ook wel, die kosten een paar cent bij de Action en je hebt verschillende categoriën; dieren, kleuren,...dieren zijn hier favoriet ) Oh, en het Fisher Price Vlindervriendje vindt ze ook erg leuk! En haar zachte balletje van Pooh.(ook bij de Action ) En badeendjes zijn hier ook een groot succes. Zo, een hele lap tekst, ik hoop dat je er wat aan hebt.
Vaak krijgen ze zoveel cadeautjes op de verjaardag dat het ook leuk is om iets te kopen voor als ze wer wat groter zijn.Dan kunnen de ouders het weg leggen en hebben dan zo door het jaar weer wat nieuws.Pas geleden een hele mooie houten puzzel gekregen.Die zijn niet zo duur en heel erg leuk
"Duplo" doet het hier goed. Hoeft niet perse merk duplo te zijn natuurlijk. Ons dochtertje speelt er veel mee, nog niet echt bouwen (haalt liever uit elkaar wat wij maken), maar stopt de stukjes in bakjes, haalt het er weer uit. Gebruikt het als "toeter" (ze schreeuwt in alles wat op een bakje lijkt, dat geef teen leuk geluid of zo). Simpel, leuke kleuren en veel mee te doen, nu en later.
Ligt eraan hoeveel je wilt uitgeven maar je hebt toch van die speelgoedtafels bij de tandarts en dokters altijd. Met die houten kralen en gekronkeld ijzer. Dat is volgens mij wel heel interessant. Nu heb je niet alleen zulke modellen in tafel idee maar ook in kleinere vorm. ga het zelf denk van de week even kopen voor mijn kleintje want ook mamma vind het heel erg leuk om mee te spelen : )
Bij de kruidvat hebben ze een doos met 3 stapelblokken erin. Echt een groot succes hier en kost maar 8,99!
Oké, goeie tips! Ennuh... wat is een beetje normaal om te besteden. Het is voor iemand waar ik een paar keer per jaar mee afspreek, maar verder geen héle vette vrienden zeg maar... Hoeveel geef je dan uit voor zo'n kleintje (wil niemand voor het hoofd stoten van de familie en zo natuurlijk).
wat ook erg leuk is, zo`n tuinsetje, harkje, emmer en gieter. kan in een duurdere variant van rond de 8 euro, maar maar moeder had laatst een goedkopere gekocht bij de zeeman voor 3 euro. ik zou ongeveer zo`n 5, 6 euro uitgeven. dus misschien een leuk houten puzzeltje van 3 euro erbij en je hebt een super cadeau!! succes
toptips! Thanks, ik ben geslaagd! Houten puzzel met van die knoppen van dieren en een emmer met schepje e.d. Superleuk ja, van Zeeman inderdaad voor weinig geld hihi