Mijn dochter (20 mnd) heeft vandaag voor het eerst een liedje gezongen! Zomaar opeens in de zandbak hoorde ik 'Olifantje in het bos laat je mama toch niet los...' Je had mijn glimlach moeten zien. Ze begreep niet echt waarom ik zo blij was en moest heel hard om mij lachen. Daarop moest ik ook weer lachen en...nou ja we hebben het gewoon zo leuk samen.
oh, wat heerlijk! Geniet ook altijd van die momenten dat we van elkaar in de lach schieten.... Soms is kindjes hebben zooooooo leuk!
oh heerlijk is dat als ze gaan zingen mijn dochter was niet zo'n vlotte maar vanaf afgelopen sinterklaas heeft ze het helemaal door. Echt zó leuk. Ook heerlijk om dat s avonds en smorgens door de babyfoon te horen - en zelf te puzzelen wát ze aan het zingen is haha
Van dit bericht krijg ik een glimlach op mn gezicht Zo leuk en herkenbaar hoe enthousiast je kunt zijn terwijl je kind je aankijkt van: waar heb jij nou last van?
Ohh super! Dat lijkt mij ook zo een mooi moment! Echt trots, dat kan ik mij wel voorstellen. Gezellig zo met elkaar is toch helemaal het einde!