Hoe ruikt jullie huis lekker fris?

Discussie in 'De lounge' gestart door Delight, 23 jun 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Yvon1893

Yvon1893 Fanatiek lid

24 jun 2011
    2.177
    0
    0
    De kempen
    Ik doe altijd flink wat parfum of aftershave op een wattenschijfje op een schoteltje en deze aansteken in de woonkamer. Alle geurtjes zijn weg in een paar seconde

Lang leve oma haar tips :)

2. Flamingo

Flamingo Bekend lid

9 dec 2009
    900
    0
    0
    Shopmanager / parttime
    Ramen tegen elkaar open zetten en hopen dat het lekker doorwaait!

...
    en je kunt een eetlepel was'poeder' in de stofzuigerzak doen (even nieuwe zak erin en dan de eetlepel waspoeder erin), als je dan gaat stofzuigen ruikt het lekker naar schone was.

3. Rinajusase

Rinajusase Fanatiek lid

17 jun 2012
    2.078
    0
    0
    Secretaresse
    Midden Nederland
    Hier wordt er niet gerookt in huis dus dat probleem hebben we al niet, verder hebben we geen echte bierdrinkers in de familie en kennissenkring.

Hier staan altijd alle ramen boven open en bij mooi weer staat de hele dag de achterdeur open:)

4. Akoya

Akoya Fanatiek lid

30 nov 2011
    2.744
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ramen open zetten, kan het goed doorwaaien.
    Wat Ajax allesreiniger in de gootsteen gooien, warm water erbij, en laat maar komen die geur.. heerlijk!
    Heb van Ambi-Pur ook geurbakjes met gelballetjes erin (sowieso in de wc, maar ook eentje verstopt in de keuken en eentje verstopt achter dressoir. Doet het heel goed en geen overheersende geur.

Bij Xenos hebben ze trouwens ook geurstokjes in oliepotje, die vanille-geur is lekkerrrr en ze zijn leuk om te zien!

5. evenstar

evenstar VIP lid

22 jan 2009
    9.809
    4
    38
    postdoc/docent universiteit
    import Noorderling
    Vloer goed schoonhouden (wij hebben een allesreiniger met Marseillezeep, heel lekker klassiek luchtje). Tja, roken... niet in je huis toelaten. Die lucht trekt in je behang en in je vloer, bah. Goed de ramen tegen elkaar open, vooral als er ergens in de buurt gemaaid wordt. Verse bloemen in je huis. Wierook (moet je van houden).

En Ambipur heeft een 'after tobacco', die hadden wij vroeger in ons studentenhuis, waar op alle verdiepingen gerookt werd (blughekuchekuch). Dat verdoezelt het goed, maar maakt niet echt fris natuurlijk.

6. bosi333

bosi333 VIP lid

1 aug 2006
    37.265
    6.790
    113
    nooit binnen roken

Elke dag veel luchten

Schoonmaken met heerlijk geurende doekjes

geurkaars

Air Wick Aqua Mist! Air Wick Aqua Mist

Die laatste is echt geweldig. Dat spray ik altijd voordat er bezoek komt.

7. Woefje85

Woefje85 Fanatiek lid

3 feb 2011
    3.396
    0
    0
    OV
    Veel luchten, ramen open, no smoking inside (dat is hier echt verboden) en ik heb zn ambi puur in het stopcontact.... ;)

8. Yelice

Yelice Niet meer actief

Hier in huis wordt sowieso nooit gerookt maar ik heb wel standaard een stekker van breeze in mijn contact.
    Die heeft 3 geuren en wisselt om de zoveel tijd van geur.
    heerlijk! ruikt ook fris.
    Oh en ik heb een geurstaafje in de stofzuiger zitten.

9. Lexxie

Lexxie Fanatiek lid

16 jun 2012
    1.666
    0
    0
    NULL
    NULL
    Schoonmaken met Ha-ra produkten....
    Hier staat bijna altijd een geurkaarsje aan. Een spuit geregeld mijn bank en kussens in met Robijn refresh...

10. mijn3ekindje

mijn3ekindje Actief lid

24 feb 2011
    303
    0
    0
    een kopje gemalen koffie in de kamer zetten neemt alle geurtjes op doe ik ook altijd na het gourmetten

11. bwoe

bwoe Actief lid

14 jun 2009
    180
    0
    16
    NULL
    NULL
    Gordijnen wassen! Daar blijft de rooklucht in hangen.

12. moonymuppet

moonymuppet Niet meer actief

het is nu volgens miju wel duidelijk dat "niet roken"wel vaaak genoeg gezegd is misschien handig omk dat buiten wege te laten en wel met tips te komen...

hier ook ambi puur, geur olie, geur kaarsjes

13. SeaShell

SeaShell Niet meer actief

van die brise geurzakjes in de stofzuigerbak zodat het hele huis ernaar ruikt bij het stofzuigen wat dagelijks gebeurd, ajax rode bloemen allesreiniger,stopcontact luchtverfrissers, geurbuiltjes in de kledingkast,robijntje droogtrommeldoekjes in de droger zodat de kleding goed ruikt, geurkaarsen,en luchtverfrisser op de plee :p

en deze ambi pur stokjes

14. Momfulness

Momfulness Niet meer actief

Ik gebruik de lampe berger.

15. Lov23

Lov23 Niet meer actief

die bedoelde ik......wat is dat nog eens precies?

16. Yellowsun

Yellowsun Fanatiek lid

23 apr 2009
    2.021
    287
    83
    Ik heb een lampenberger brander.Die neutraliseerd niet alleen de lucht in je huis maar je hebt erna een heerlijke geur in huis.Zedlfs als ik frietjes heb gebakken in de keuken steek ik deze even een kwartiertje aan en erna ruik je er helemaal niks meer van!

17. Yellowsun

Yellowsun Fanatiek lid

23 apr 2009
    2.021
    287
    83
    Lampeberger is een bander met een steentje erop.Deze steek je even 5 min aan en dan komt er een vlam.Na 5 min blaas je deze uit en zet je een dop erop.Even 15 min aan laten staan en de vieze geur is weg.Je kunt uit verschillende geuren kiezen. Het geeft niet alleen een lekker geurtje maar het zuivert de lucht ook. home nl

18. Momfulness

Momfulness Niet meer actief

19. Lov23

Lov23 Niet meer actief

wat een gek ding eigenlijk he hahahahaha.....

Was wel prijzig meen de ik he?
    Maar ik moet m ook hebben...vooral omdat we een open keuken hebben;)

20. kikker1

kikker1 Fanatiek lid

22 jan 2011
    2.078
    879
    113
    Vrouw
    Oliebrandertje heb ik in de winter meestal wel elke dag even branden. Nu heb ik van die geurzakjes. Overal door het huis een bakje daarmee gevuld en in de stofzuigerzak.

Ik vind alleen dat de geur zo snel weer weg is(en lees dus even mee)

Deel Deze Pagina