Misschien een rare vraag hoor,.. maar ik ben Evy de voorraad bv uit de vriezer aan het geven, maar ik vind het niet echt goed ruiken. Verse bv ruik je helemaal niet en dit ruikt echt een beetje ranzig. Zou dit betekenen dat al mijn kolven voor niets is geweest en dat ik het weg kan gooien? Of is het normaal. Ik heb het geproefd en vind het niet heel vies.
Zat net te denken,..kan het door de medela bewaarzakjes komen. Ik schonk het net over in een flesje en toen rook het al minder ranzig.
Smerig ruikt het. Maar als het zuur is ruikt het nog veel smeriger. Dat ruik je gelijk. Beetje zepig ruikt het en zo smaakt het ook. Ik vindt het nog steeds verbazingwekkend dat het met zoveel genoegen naar binnen wordt geklokt.
Melk uit de diepvries kan idd anders/zepig ruiken. Dit heeft met de samenstelling van je melk te maken. Betekent niet dat je melk niet goed is. Als je hygienisch met je melk bent om gegaan en je kindje wil het prima kun je er van uit gaan dat het prima is.
Het is echt bizar,..vind het naar bloemkool ruiken,..?? Ik heb het geproefd en het is nog prima. Smaakt gewoon naar zoete melk. Het schijdt zich ook helemaal in een dikke vetlaag en daaronder waterig. Gelukkig is al mijn werk niet voor niets geweest
Het stinkt inderdaad uit de vriezer. Ik heb wel gekolfd en bevroren voor piet snut, want mijn manneke drinkt dat echt niet! Gelukkig had ik niet heel erg veel.
als ze t maar drinkt zo niet kan je het altijd gebruiken om een bv ijsje te maken? Of misschien iets pureren en als vocht gebruiken? Uiteindelijk een shake maken?? Pannekoeken bakken?