Dat ziet er vrij ideaal uit, kunnen daar ook laarzen in??? Heb namelijk vooral het probleem dat ik nu 3 paar laarzen beneden heb staan. Mijn zomerschoenen staan gewoon in de kledingkast, onderste plank. En in de zomer is het andersom, alleen slingeren er dan zo'n 5 paar schoentjes + 2 paar slippers door het huis Ik zou ook wel schoenen in de meterkast willen zetten, maar staat de vlag en de stofzuiger al...
Jee wat hebben jullie allemaal veel schoenen als ik dat zo hoor! Ik doe het met 2 paar laarzen en 1 paar werkschoenen(die ik ook weleens prive aandoe) deze winter.in de zomer heb ik zo'n 5 paar schoenen incl slippers
Whaa ik geloof dat ik even heel goed dit topic moet gaan lezen, volgens mij heb ik ook dringend tips nodig Ik was al goed begonnen met die 2 schoenendingetjes van Ikea haha, maar dan heb ik er zo 20 nodig of iets...moet geloof ik wel een en ander uitzoeken, in een doos op zolder gooien? Kweenie...kan me er nog niet toe zetten, de nesteldrang is volledig weg!
Wij hebben die schoenenopbergdozen van IKEA ook. Mijn laarzen kunnen er niet in, ze zijn niet flexibel genoeg om op te vouwen. Wat er dan wel in die drie dozen zit? Schoenen van mijn vriend. Echt waar, hij heeft minstens 12 paar. Er passen er zes in die drie dozen, de rest staat op zolder (en onder de tafel en onder de bank en naast het bed...). Ik heb twee paar laarzen, die staan op de kapstok (daar zit een rek op). Ons zoontje heeft één paar schoenen en één paar sloffen. Die staan bovenop de schoenendozen van IKEA. Meer heeft zo'n kleintje toch niet nodig? Wellicht scheelt het dat hij een jongetje is. Ik kan me voorstellen dat je bij meisjes al gauw meer paar hebt. Ondergoed: netjes in een la. Sokken netjes opgevouwen. Althans, zo stop ik het erin en zo ziet mijn la er ook uit. Trek je echter de la van mijn vriend open... ai, dat is een zooi. En maar klagen dat hij niet twee dezelfde sokken kan vinden. Laat het dan ook netjes liggen zoals ik het erin stop!
voor de schoenen en IK heb er veel, heb ik van de ikea 1 lange garderobekast tot aan het plafond gekocht en in de gang geplaatst en daar gaan alle schoenen in (heb je wel aardig wat planken nodig ). Naast de kast een kapstok en de schoenen die we regelmatig dragen staan keurig op een matje.. en de rest keurig opgeborgen. Mijn gang was zo'n puinhoop, kon er niet meer tegen, en dit was een goeie oplossing. Ondergoed vouwen, doe ik niet aan, wordt toch een rommel.. same problem with socks.. Wij hebben garderobe kasten van wederom Ikea en daar hadden ze van die handige lade's voor je ondergoed, sokken e.d. en echt een prima oplossing
Wij hebben in de hal 4 van die Ikea bakken hangen, schoenenkastjes. Daar passen 8 paar schoenen in en als je handig bent zelf 12 paar. De rest gaat boven in de grote kast. Hetzelfde geldt voor jassen, alleen de jas die gedragen wordt hangt aan de kapstok. (wij hebben maar een klein halletje)