Wij hebben een boekenkast met glazen deurtjes van ikea. Ze halen hier lego überhaupt niet uit elkaar, behalve tijdens het spelen.
Hema heeft mooie elegante stoffen zakken, maar heel stevig wat overeind blijft staan in twee prints zwart-wit en groen-wit. Verschillende maten ook en afsluitbaar stofvrij aan de bovenkant. De grootste heb ik, staat ook gewoon mooi in de woonkamer! Tientje dacht Ik. Ze liggen helemaal plat opgevouwen in de winkel , verdekt opgesteld .
Wij hadden 2 kisten met vakjes om alles te sorteren Hartstikke leuk idee en idd handig om wat te bouwen vanaf tekening Maaaarrrr niet te doen met opruimen moest m'n zoon telkens helpen in welk vakje Dus alles over gekiept in 2 grote plastic bakken Hij speelt er mee op tafel (omver liepen)
wij hebben een hoge ikea kast waar we alles in gesorteerd hebben op kleur. binnenkort zetten we er nog een zelfde kast naast omdat we het dan nog beter kunnen sorteren
Wij gaan 1 trofast kast neerzetten en man maakt zelf een plank/ bureautje onder dochter haar hoogslaper. Maar dochter wilde misschien toch liever met haar zusje op 1 kamer, dan wil ze een stapelbed
Weet niet of je het wat vind, maar als het toch al in een lade gaat... misschien de skubb mandjes van Ikea iets? Deze passen bijna altijd perfect in een lade en dan kan je ze per setje sorteren. Kind pakt gewoon de mandjes eruit met welke ze willen spelen. Je hebt waarschijnlijk wel een paar setjes nodig, ik had voor een redelijke grote lade 2-3 setjes nodig, maar ze zijn dan ook 5.99 per set van 6