Hoe ruimen jullie lego op?

Discussie in 'Schoolkinderen en pubers' gestart door Druif78, 1 mrt 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. tuc

tuc Niet meer actief

Wow wat een verzameling hebben sommigen..gaaf zeg! Ik was in eerste instantie erg enthousiast toen bleek dat we zowel een jongen als een meisje zouden hebben..maar nu begin ik toch ernstig te twijfelen...want na bakken vol barbie en my little pony spul hebben we nog een plekje voor de garage gevonden en wat auto's maar als daar straks nog een treinbaan en zoveel lego bij moet;)...maar een huisje bijbouwen denk.

2. 2de leg

2de leg Fanatiek lid

24 jan 2014
    3.053
    476
    83
    NOP (Flevoland)
    Wij hebben 2 Billy kasten van de Ikea gevuld met de bewaarbakken van Samla.
    (Zoekfunctie - IKEA).
    Deze foto is nog van toen we net begonnen met uitzoeken.
    Inmiddels zitten er nog 2 extra planken met elk 2 bakken in de kast bij.

En dan alles op kleur gesorteerd. En de banden apart.

3. cupcakes

cupcakes Fanatiek lid

28 sep 2006
    2.574
    4
    38
    Midden van NL
    Wij hebben 1 grote bak met basis lego blokjes/ wielen/ dakpannen. En alle setjes hebben we in glazen potten met de instructie er bij in. Anders blijf je zoeken en worden de sets nooit meer gemaakt.

Wij hebben trouwens vooral creator daar kun je met 1 setje 3 dingen van bouwen.

4. kiki80

kiki80 Fanatiek lid

6 sep 2006
    3.967
    0
    0
    Centraal
    Hier een echte legofan, incluis Lego moeder ;)

Wij bewaren alles in bestekbakken. De aparte steentjes in schroevenbakjes. En dan nog een grote bak met wat niet opgeruimd is.
    De grote stukken (politiebureau, brandweerkazernes, mijn, trein etc...) blijven meestal in elkaar de rest (heel erg veel) is al vanalles geweest. Geweldig speelgoed.

Mijn dochter heeft niet heel veel, en haalt het niet uit elkaar. Die speelt alleen maar met de set zoals die op de doos staat. Bij haar is het niet eens nodig om het op te ruimen.

Deel Deze Pagina