Hallo allemaal, Ik heb even een vraagje... Ik en mijn man willen met ons dochtertje van 1,5jaar graag nog een midweekje op vakantie voor ons 2de kindje geboren word. Ik werk op een school en wij kunnen dus enkel vakantie pakken in de vakantieperiode. Ik ben uitgeteld voor 6 augustus te bevallen. Nu hadden we een mooi voorstel gekregen om van 1-7 tem 5-7 in een appartementje te verblijven aan de zee in Westende. ( 2uurtjes met de auto rijden ) Zou dit nog doenbaar zijn ? Het appartementje ligt op 50m van het strand en de winkels. Graag jullie mening...
Tuurlijk, dan ben je nog meer dan een maand van de uitgerekende datum. Ik ben met 40 weken nog naar de Efteling geweest, naar stedentrips, 20 km fietsend...
Ben met 36 week zwangerschap er ook nog een paar dagen tussenuit geweest. Op 1 1/2 uur rijden van het ziekenhuis waar ik moest bevallen. Voelde me nog heel goed, dus durfde dat ook wel aan. Als het kan nog even lekker van genieten! Een annuleringsverzekering is wellicht wel een slim idee, lastig te voorspellen hoe jij je dan zal voelen....