Hoi dames, Bij de oudste ben ik twee keer gestript. De eerste haalde niets uit, de tweede heeft denk ik uiteindelijk toch wel het duwtje in de rug gegeven waardoor ik met 41+5 bevallen ben. Morgen word ik als het goed is gestript, en dan zo nodig zondag of maandag weer. Maar waar ik benieuwd naar ben is of het bij jou hielp, en zo ja, bij welke poging en hoe merkte je het?
Bij mij de derde poging met 41.3. Rond elf uur gestript rond 13.00 kreeg ik weeën en om 18.30 is mijn zoon geboren.
1e keer strippen had gelijk effect. Nog geen 20 min later begonnen de eerste weeën en de dag daarna werd mijn zoon geboren.
3 x gestript met 40+5, 41+0 en 41+2. Het heeft niks gedaan. Eerste keer paar lichte krampjes 2 uur lang. Daarna niks. 2e en 3e keer niks van gevoeld. Ingeleid met 41+3.
Bij de vorige zwangerschap ben ik uiteindeljk 4x gestript. Dit heeft geen effect gehad. Uiteindelijk ingeleid met 41+1.
Ik ben met 40+4 gestript en had zelfs een wee tijdens het strippen.. Mijn lichaam was de nacht ervoor ook zelf al aan de gang gegaan (1,5 cm) en op 40+5 is ons meisje geboren
Eerste keer gestript met precies 40 weken. Dag erna nog een keer gestript. Dochter is geboren met 40.4. Dat was dus 2 dagen na het strippen . Heeft dus beide keren niks gedaan.
Ik heb 2 cm ontsluiting en ben vorige week (te) licht gestript denk ik...althans ze deed iets wat er op leek...het resulteerde in harde buiken, voorweeen en slijm verlies met sliertjes bloed er in. En dat met die 2 heetste dagen....en het heeft niet doorgezet...grrrrr Morgen word ik weer gestript maar ik zie er best tegen op....
Ik hoop dat het hier doorzet. Vanochtend gestript. Maar voel tot nu toe alleen maar zeurende pijn. Trap op trap af.. Misschien dat het helpt.
2 keer gestript bij 38-3 en 38-5 niks geholpen, wel de slijmprop verloren. Toen met 39 weken ingeleid.
Bij mijn vorige 3 zwangerschappen alle 3 keren 2x gestript. Alleen bij de laatste heeft het wat gedaan in combinatie met accupunctuur en sex maar ook dat werd een inleiding. Vrijdag ben ik 41 weken van ons 4e kindje en word ik weer gestript.