Wat een idiaal ding zeg, die kende ik nog niet. Bedankt voor de tip. Alhoewel hij eigenlijk niet voor mij was. Mochten we ooit zo gezegend zijn met een 2de komt er echt zon ding
Maar dan hoef je niet zo'n luxe te kopen, hoor, Janna. Het goedkoopste Ikea-bedje kun je er ook voor gebruiken!
gewoon een wandje eraf halen en een beetje vastschroeven, bevestigen aan je bed en je hebt een co-sleeper (kan ook nog eens langer mee aangezien een ledikantje wat groter is)
Duke kruipt graag tegen mij aan in de nacht, en zeker met gebroken nachten, wil ik nog wel eens te lui zijn om hem weer in zijn eigen bedje te leggen (hij heeft een nogal moeilijk doorbreekbaar slaapritueel, waarbij hij na zijn voeding eerst nog een keer of 3 wakker wordt). Als hij naast mij slaapt heeft hij hier geen last van... Daarnaast vindt hij de warmte van mama nogal fijn. Meestal leg ik hem tegen mijn buik aan (ik lig dan op mijn zij), de arm waar ik op lig sla ik om Duke zijn hoofdje heen als het ware, en mijn andere arm sla ik om zijn lijfje. Zo kan hij niet plotseling de andere kant op schieten... Werkt prima, en hij slaapt gewoon bij mij onder het dekbed. Toen mijn ex nog bij ons sliep, legde ik Duke altijd wel aan de buitenkant, omdat mijn ex s'nachts weleens ging spoken en heel bewegelijk was.