Hoi, Ik heb iets vreemds: ik ruik soms ineens niet meer. Het lijkt net alsof wanneer ik iets ongezonds eet, ik het niet proef en iets gezonds wel. Zo aten wij vanavond friet, ik kon net zo goed een droge boterham eten, want ik proefde niks. Nu eet ik een half uur later (voor de groentevitamines) een rode paprika en die proef ik heel goed. Wij maken al de opmerking dat de baby een duidelijke voorkeur heeft voor gezond eten maar wij vinden het echt bizar dat het nu al de hele tijd zo werkt! Herkennen mensen dit? Men zegt wel eens dat je trek hebt in de dingen waar je lichaam extra behoefte aan heeft in de zwangerschap, maar dit is weer een andere variant er op! Ik ben benieuwd! Groetjes, Marielle
Sorry. Niet echt de zelfde ervaring. Ik heb wel eens dat iets nergens naar smaakt en ik het met tegenzin wegwerk. Maar dat kan gewoon een bruine boterham zijn. Dit gooi ik er meestal achteraf ook weer uit. Hier ben ik nu dus ook mee gestopt. Als het me niet smaakt, dan pak ik wat anders. Ik had het gister met een pizza trouwens, hij smaakte me echt niet en ik werd er misselijk van. Meestal valt groente goed, maar ook fruit is lastig. Ik eet me wezenloos aan bananen, maar appels en sinaasappels krijg ik het zuur van. Misschien is het inderdaad je lichaam die aangeeft wat je nodig hebt, of wat je kindje nodig heeft. Ieder lijf is anders, ik weet het ook niet. Ik probeer er in ieder geval naar te luisteren, voor mijn eigen bestwil. Ik heb die pot nu wel genoeg gezien. 😉😉😉😉😉😉😉😉😉 😉
Oh jee, overgeven! Ik geef het gelukkig niet over, daar ben ik sowieso de laatste weken wel echt van af. Sterkte!
Bedankt. Ik hoop ook echt dat ik er snel klaar mee ben. Maar ach. Ik heb zelf van tevoren geroepen dat ik alle kwaaltjes voor lief zou nemen, als het maar zou lukken. Het is gelukt, dus ik probeer niet te klagen.