ik ben Liesbeth

Discussie in 'Stel je vraag aan de verloskundige' gestart door liesbeth27505, 11 nov 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. liesbeth27505

9 nov 2008
    23
    0
    0
    hoiii

we zijn een dik jaar bezig om zwanger te worden.... ben 21 okt met PROVERA begonnen 10 dagen.... geen bloeding gehad en afgelopen zondag POSITIEF
    getest... heel blij en onzeker...
    vandaag bij de gyn geweest, deze gaf aan dat het allemaal nog heel pril is, en alle kanten nog kan opgaan.... dit maakt me wel weer onzeker... het is niet helemal bekend hoever ik ben, dit omdat mijn eisprong onregelmatig is!
    is het logisch dat je zo onzeker bent... kan ik nog wat dingen doen wat goed is? ik slik al FOLIUMZUUR.. ik hoop dat je me wat kunt geruststellen... mijn man is er wat ozeker in als het allemaal wel waar is.. hij zegt dat we eerst de echo over 3 weken maar moeten afwachten.. vindt het allemaal erg spannend.
    wat ik wel voel zijn mijn borsten, steken, soms wat waar gevoel erin. en steken en rommelig gevoel in onderbuik!

ik hoop op een bericht terug!
    wordt ik misschien wat rustiger en zekerder van!

liefs Liesbeth

2. Mirjam

Mirjam Verloskundige

2 dec 2005
    11.590
    2
    0
    verloskundige en lactatiekundige IBCLC
    hoi Liesbeth,

gefeliciteerd. Het is normaal dat je onzeker bent in het begin, dat hoort erbij. Wat je doet is prima, je slikt foliumzuur. Verder moet je gewoon goed voor jezelf zorgen, gezond eten, op tijd slapen en proberen te genieten! Het wel of niet hebben van zwangerschapssymptomen zegt verder niets, het kan ook zo zijn dat ze plotseling verdwijnen en later weer terugkomen. Je kunt nu alleen afwachten tot de echo.
    Succes!

Mirjam

Deel Deze Pagina