Kan ik ongemerkt een auto hebben aangereden?

Discussion in 'De lounge' started by kiki80, May 11, 2012.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. kiki80

kiki80 Fanatiek lid

Sep 6, 2006
    3,967
    0
    0
    Centraal
    Is het mogelijk dat ik een flinke deuk in auto (zijportier) heb gereden zonder dat zelf gemerkt te hebben? Nog beter, zonder dat ik ook maar krasje of deukje op mijn auto heb?

2. Strijkkraal

Strijkkraal VIP lid

Apr 11, 2008
    10,680
    3,692
    113
    eh ... nee. Lijkt me van niet.

3. raspberry

raspberry Niet meer actief

Dan zou je trekhaak de enige plek zijn waarvan ik denk dat je zonder zelf krassen op te lopen, tegen een andere auto aan kunt zitten...
    Voor de rest lijkt me dan zeer onwaarschijnlijk.

4. Sas7

Sas7 Fanatiek lid

May 23, 2007
    2,092
    0
    0
    met je onzichtbare bumpers kan het wel. grijns. Nee hoor meid dat moet je toch zelf krassen hebben. Of je moet met achteruitrijden zo stoppen omdat je denkt dat je er bent en er dus tegen gestopt zijn. Maar dan kan de deuk nooit heel erg groot zijn.

5. Strijkkraal

Strijkkraal VIP lid

Apr 11, 2008
    10,680
    3,692
    113
    idd, dat zou wel kunnen. Met de trekhaak ... maar dan nog zou je een "flinke deuk" op z'n minst moeten kunnen voelen ...

6. kiki80

kiki80 Fanatiek lid

Sep 6, 2006
    3,967
    0
    0
    Centraal
    Geen trekhaak aanwezig :D en ik heb meegespoten bumpers, daar zou toch dan wel wat op te zien moeten zijn lijkt mij. Zelfs de "zandstof" zit nog overal.

7. Rosa5

Rosa5 VIP lid

Oct 21, 2011
    7,561
    1,935
    113
    Ik heb vandaag wel ongemerkt tegen een auto aangereden.:)
    Inderdaad met mijn trekhaak maar de tegenpartij had alleen lichte lakschade, zeker geen deuk.
    Gelukkig kennen die mensen mij en stonden ze hier net aan de deur.
    Schaam me dood dat ik niks gemerkt heb en gewoon ben weggereden.

8. Strijkkraal

Strijkkraal VIP lid

Apr 11, 2008
    10,680
    3,692
    113
    Nou, in dat geval denk ik dat je "genaaid" wordt ;) (althans ik krijg de indruk dat iemand je beschuldigd van het deukje?)

9. lenka

lenka Bekend lid

Aug 13, 2009
    754
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ja natuurlijk, en onbevlekt zwanger worden kan ook nog altijd

10. anica

anica Fanatiek lid

Dec 3, 2009
    4,528
    240
    63
    Taarten bakken
    zwolle
    Nou lijkt me dus niet, wie zou je hebben aan gereden dan?

11. Ellen291982

Ellen291982 Niet meer actief

Dat lijkt me niet. Moet je dan toch gemerkt hebben? Maar wie zou je aangereden hebben dan?

12. Susan27

Susan27 VIP lid

Jan 14, 2009
    8,419
    0
    0
    dat is mogelijk.
    Ze hebben ons laatst voor 1450,00 euro aan schade gereden in de bumper en voorportier maar veroorzaker had niks!!
    Gelukkig wel bekend dus krijgen het vergoed.
    Maar kan dus wel.

13. kiki80

kiki80 Fanatiek lid

Sep 6, 2006
    3,967
    0
    0
    Centraal
    Niemand heeft me beschuldigd ;)
    Ik reed weg en zag dat de auto achter me (haaks op mij geparkeerd) een enorme deuk had in de zijkant. Onderweg naar huis begon ik me van alles in mijn hoofd te halen en vraag ik me nu thuis af of het niet mijn schuld had kunnen zijn. Stom he, en nu ben ik dus bang dat ik ben doorgereden na een aanrijding. Het is wel een enorm toeval dat hij dan net daar een deuk heeft.

14. dushi85

dushi85 Actief lid

Aug 23, 2009
    354
    0
    0
    Ik had het laatst omgekeerd. Ik kwam tijdens het uitdraaien (te vroeg) tegen andere auto. Die had niks en mijn auto wel;) maarja dat kwam dan ook doordat mijn bumper tegen de velg van de andere auto was aangekomen.

15. charity2010

charity2010 Fanatiek lid

Mar 29, 2011
    4,322
    0
    36
    Fulltime huismama :D.
    Overijssel.
    Kan me niet voorstellen dat je dat ongemerkt zou doen. Met de trekhaak indd wel, maar daar krijg je geen deuk van in je zij portier :D.

16. kiki80

kiki80 Fanatiek lid

Sep 6, 2006
    3,967
    0
    0
    Centraal
    Maar diegene heeft het dan wel gevoeld/ gemerkt.

Maar het is dus wel mogelijk. Ik denk dat ik straks maar eens terug rijd naar de super en dan bij de informatiebalie mijn gegevens achter ga laten. Het zou toch niet, net mijn twee ritje in mijn eerste eigen autootje.

17. linde90

linde90 Niet meer actief

Oh heel herkenbaar.... ALs ik moe naar huis ben gereden en even later hoor ik ambulance of politie op die weg dan schiet het ook wel eens door m ijn hoofd, oh nee he, zal toch niets veroorzaakt hebben? Vind dat ook altijd zo stom van mezelf....

18. Strijkkraal

Strijkkraal VIP lid

Apr 11, 2008
    10,680
    3,692
    113
    Zelfs als je geen blikschade zelf hebt, kan ik me haast niet voorstellen dat jij verantwoordelijk zou zijn. Je zegt zelf dat het zandstof er nog opzit bij jou. Op z'n minst moet je een plek op je bumper hebben waar je kunt zien dat je met je auto tegen die andere aan hebt gezeten.

19. Rnate

Rnate Fanatiek lid

Jan 10, 2010
    1,985
    0
    0
    Zou dit eerlijk gezegt niet zomaar doen. Ik snap je wel, maar straks krijg jij dit op je schouders gedumpt terwijl je het niet hebt gedaan. Misschien heeft diegene dit zelf wel op zn geweten en krijgt hij het niet vergoedt, dan zou eht natuurlijk de ideale situatie zijn dat jij je meldt en hij het op jou afschuift. Dan ben je ook je dinges (ben naam ff kwijt;)) bij de verzekering kwijt.

20. Susan27

Susan27 VIP lid

Jan 14, 2009
    8,419
    0
    0
    Nee ze hebben er niks van gemerkt.
    Was op een verjaardag en er stonden 2 auto's op de oprit die van ons en die van hun.
    Hun gingen eerder weg dus moeten ze het wel gedaan hebben.
    Ze hadden een klein krasje maar geen schade verder.

Share This Page