Zouden jullie even de poll in willen vullen? Ik hoor de laatste tijd zoveel om me heen dat schijnbaar iedere vrouw vrijwel al hun schaamhaar wegscheert of een ieniemienie-streepje laat staan. Ik ben benieuwd of dat nou echt zo is en zo ja, dan zou ik graag willen weten waarom.
ik scheer alles weg, ben niet zo handig met streepjes enzo, op de een of andere manier liep het nooit gelijk Ik vond het voor mijn eigen idee ook schoner, en lekker makkelijk.
Ik ook alles weg, gewoon gemak,,,,alleen nu begint dta gemak een beetje weg te gaan haha zie voor t gemak niet alles meer
Ik probeer altijd een klein mooi recht streepje te laten staan, maar nu zit mijn dikke buik in de weg en zie ik totaal niet meer wat ik doe....
Hier geen streepje, maar een vierkantje (of eigenlijk is het meer een driehoekje)... En daaronder is alles weg.
hahaha natasja, inderdaad! Ik scheer ook alles weg, en waarom; tja dat vind ik schoner/frisser. Een streepje lukt mij nooit, dus dan maar alles eraf.
ik heb een tijdje een dun streepje voor de verandering gehad maar voor de rest is het altijd kaal, vind het schoner en hygienischer. vind het niks hoor z'n tapijt tussen me benen al heb ik het nooit zover laten komen. ik kan er steeds moeilijker bij nu dus denk dat me mannetje me binnekort mag scheren, dan zien we wel hoe het er uit komt te zien haha
Totaal kaal. Schoner, frisser. Ben niet zo'n ster in rechten lijnen trekken... Gewoon, *RATSJ* alles eraf!