Is toch duidelijk ze ziet dr doos niet (daarom kan ze het zelf niet scheren) dus daarom doet haar man het jessica
D'r buik zal wel groot zijn? Ik zag bij mijn dochter op het eind ook m'n doos niet en kon er gewoonweg dus niet bij. jessica
haha, ik denk dat ze bedoelt dat het daaronder niet ziet (niemand dacht ik) maar ik laat het ook altijd doen door mijn vriend, veel makkelijker dan dat gehanes onder de douche om er goed bij te kunnen
Hier gaat ook alles weg! Ik scheer mij met intuition! Ik wil echt nooit never geen ander scheermesje weer! Mijn benen en oksels houdt ik elke dag bij, en daaronder zo ongeveer om de dag á 3 dagen. Als ik het elke dag zou bijhouden krijg ik last van irritatiebultjes. Na het scheren doe ik er ook altijd een beetje een verzorgende creme op om de huid daaronder weer te kalmeren! Doet wonderen!
Ik scheer nat en gebruik van die mach3 mesjes of zoiets. en bij mij bloed t eigenlijk zelden, als t al gebeurt is t omdat ik n nieuw mesje heb en te wild ben. haastige spoed is zelden goed
Hier ook alles kaal Alleen valt het nu niet meer zo mee met die buik die in de weg hangt. Scheer dus nu meer op gevoel. En verder scheer ik altijd onder de douche, gaat veel makkelijker en geen last van irritatiebultjes oid.
mijn onzekerheid is behoorlijk verdwenen nu ik gezien heb hoe jullie gestemd hebben en ik maar denken wat zou de verloskundige hier wel niet van denken hahaha
Ik scheer het ook allemaal weg, en dan om de twee weken ofzo. Vind het schoner, en vriendje is er ook blij mee haha.. als ik weet dat ik naar de gyn moet laat ik het altijd wel iets staan omdat ik het anders zo'n "jong meisjes" achtig vind.. liefs kaatje
@ Renate; jeuk is idd best erg als je er net mee begint, maar na verloop van tijd gaat dat helemaal over. Even doorzetten dus Hoe vaak? Ik doe het altijd om de dag. Ik doe het al zo lang, dus ben met een paar minuten klaar Ik heb ook Venus van Gilette, ik zweer bij dat mes... Tijdens de zwangerschap was het op het laatst best lastig, duurde ook wat langer, maar ben het gewoon zelf blijven doen. Moet er niet aan denken om mijn man dat te laten doen, straks snijdt ie me
Hallo dames, Ik laat alles lekker staan, alleen als ik daadwerkelijk een bikini aantrek scheer ik mijn bikinilijn en onderbenen (ja ik heb dus okselhaar). Lekker makkelijk en snel. Als ik het scheer krijg ik jeuk en stoppels, dus dat doe ik niet meer. Als ik heeeeeeel rijk zou zijn zou ik permanent mijn bikinilijn laten weglaseren maar wel gewoon een grote driehoek (bos) laten staan. Ik vind dat gewoon natuurlijker, het zit er niet voor niets. Kaal vind ik er uit zijn als een kind. Ik zou ook absoluut niet willen dat mijn vriend zich zou scheren, moet er niet aan denken. Ik zou denk ik constant de slappe lach hebben, hihi Groetjes Lisette
ik scheer (normaal) alles weg. Nu het lastiger wordt om het allemaal te scheren, doe ik het op mijn gevoel. Waarom? Vind het veel hygienischer om het kaal te hebben.