hai meiden, poehee, ik voel me wel behaard, na het lezen van jullie verhalen.. Ik scheer alleen mijn bikinilijn, tot zeg maar een dikke streep (pl.min 2 cm) en dat doe ik om de dag denk ik, maar ik heb superveel rode bultje, irritatie etc. De rest trim ik/ knip ik. Ik heb een keer veel weggeschoren (niet alles, want dat durfde ik niet goed) en toen klaagde hubbie over het schuren van de stoppels na een dag, oops.. Hey, claire, wat kost dat, dat weglaseren? dat lijkt me nl wel wat!
Jullie onderwerp heeft me op een idee gebracht... ik heb het net helemaal kaal geschoren. Zoveel meiden die daar goede ervaringen mee hebben. Ik moet zeggen dat het niet gek aanvoelt. Waar zo'n forum al niet toe kan leiden............. Ik moet zeggen dat ik het bij de schaamlippen wel moeilijk vond. Ik was ook wel bang om mezelf te snijden. Iemand nog goede tips?
Hier het zelfde probleem als barbabintje en taliaa, maar hou het driekhoekje wat over is wel goed kort. Heb heel vaak last van behoorlijke (steen)puistjes in mijn liesen, maakt het toch lastig scheren Heb daardoor daar onder ook de nodige littekens
Is ook een kwestie van oefenen hoor. Maar ehm, daar zitten veel plooien in de huid. Die moet je gewoon zo strak mogelijk trekken, dan kan je er beter bij en snij je jezelf minder snel. Gelukkig is de huid bij de schaamlippen behoorlijk rekbaar. Je kunt het daar ook met een schaartje doen, plukje voor plukje zeg maar
ik moet alles weg hebben ben vies van die haren haah misschien stom maar ja is zo dus ben helemaal kaal...
hier ook kaal.....vindt het veel fijner,en als je het gewoon bij houdt,heb je ook geen last van jeuk of rode bultjes.mijn vriend scheert het nu voor me,want ik kan er zelf niet meer bij met die buik,en hij vindt het nog leuk om te doen ook.
Hier ook eentje die aardig roekeloos met het mes tekeer kan gaan. Ik ben ook niet van de langharige kroespussycats, maar ik zeg heel eerlijk; helemaal kaal bij een volwassen vrouw vind ik nou niet echt aantrekkelijk. Ik heb een klein kort driehoekje, maar kaal.... Nah. Als ik mannen zie die helemaal kaal geschoren zijn, knap ik af. Ik moet inderdaad altijd aan kippen denken, raar he. Geen gezicht. Maar zo knap ik ook af op mannen met uitrekbaar haar tot aan hun tenen. Het is ook nooit goed! Als het maar hygienisch en fris is, dat vind ik het belangrijkst. Kari
Jep ook hier ist helemaal kaal. En tja ook om de reden dat ik me op een 1 of andere manier frisser en schoner voel
ahhaah grappige vraag! ff kijkuh. tijdens de zwangerschap zorgde ik ervoor dat alles kaal was. maar nu ligt het eraan hoeveel tijd ik heb met douchen en hoeveel ik weg moet scheren. dus ik ga voor streepje bij scheren af en toe. ps:mijn vriend vind kaal mooier
of helemaal kaal of een streepje. waarom? omdat ik het goor en onverzorgd vind om met zo'n bos met haar te lopen. dat deden ze vroeger in de prehistorie. kan het me ook niet voorstellen dat mannen het charmand vinden staan bij een vrouw. net als oksel haar... sexy hoor, die plukken shag onder je armen vandaan als je een truitje met spaghetti bandjes aanhebt...
Nou, onverzorgd ben ik zeker niet hoor, en ook niet goor. Als mijn vriend me niet leuk/lekker/sexy zou vinden zoals ik ben (inclusief shag zoals je dat zo charmant brengt) dan zou ik een andere vriend uitzoeken Groetjes Lisette
Een mooi driehoekje/streepje.. no way helemaal kaal. Zowel ik als mijn vriend vinden dat eruit zien alsof ik prepuberaal ben...