Hoe scheer jij je?

Discussie in 'De lounge' gestart door Renate28, 26 mei 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
?

Hoe scheer jij je?

1. Ik scheer alles weg. Kaal dus.

2. Ik laat een dun streepje staan. De rest scheer ik weg.

3. Ik scheer alleen mijn bikinilijn. De rest laat ik staan.

4. Ik scheer me niet.

5. Anders, namelijk....

Meerdere stemmen zijn toegestaan.
De resultaten zijn alleen zichtbaar na stemmen.
  1. mariekebalm

mariekebalm Fanatiek lid

31 okt 2006
    1.882
    0
    0
    Argeliers, Frankrijk
    Mijn vriendje vindt het ook niks als ik me helemaal scheer, zelfs streepje vindt ie nog net iets teveel maar dat vind ik zelf het fijnst. Ik heb niet zo heel veel haargroei, maar hij vind het heerlijk als het een driehoekje is, weet ook niet waarom....Enneh, ik heb idd ook wel periodes dat het er even bij inschiet hoor in de planning, nou , ik heb hem dus echt nog nooit horen klagen dat het vies was of zo en hij is wel iemand die dat eerlijk zou zeggen!

2. Loltsje82

Loltsje82 Fanatiek lid

20 okt 2006
    3.624
    0
    0
    zorgcoordinator
    Friesland
    Ik heb een streepje.... Tenminste dat had ik altijd wel. Kan nu niks meer zien als ik me scheer, dus ik doe maar wat, hihihi..... Vriendje durft me daar niet te scheren dus ik moet het wel zelf doen....

3. landa78

landa78 Bekend lid

1 mrt 2007
    559
    0
    0
    Ik scheer alles lekker kaal. Ik vind het heerlijk maar ik ben ook niet zo goed in het recht scheren van een streepje of driehoekje. Liever helemaal niks dan een scheef streepje cq driehoekje.
    Moet ik wel zeggen dat het scheren me de laatste tijd steeds moeilijker afgaat, die buik zit zo in de weg ;)

4. Essebes

Essebes Fanatiek lid

7 apr 2007
    3.215
    0
    0
    Hier ook een kale poenie...
    Vroeger was het een driehoekje, die werd steeds kleiner & kleiner, en nu al aardig wat jaartjes kaal, ik vind het super fijn!

P.s voor de meiden die last hebben van bultjes ed, van (volgens mij) Veet maar vast ook van andere merken, heb je speciale creme voor na het scheren, dat voorkomt jeuk, rode bultjes.

Xx Es

5. mariekebalm

mariekebalm Fanatiek lid

31 okt 2006
    1.882
    0
    0
    Argeliers, Frankrijk
    ah, goeie tip, en veet, dat moeten ze hier dan ook wel hebben denk ik!

6. maartjeh

maartjeh Fanatiek lid

14 mei 2007
    2.626
    0
    0
    achterhoek
    helemaal kaal

7. Mili

Mili VIP lid

23 feb 2007
    6.199
    0
    0
    erg wisselend, soms streepje, soms kaal...maar nooit veel haar als het een streepje is..hihi vind ik frisser en schoner

Deel Deze Pagina