Ik wil mijn haren graag eens pastel kleurig verven. Nu viel mijn oog op dit merk. Zijn er meiden die ervaring hebben met dit product? Thx alvast.
Oke! Ik ben zelf helemaal wild van lilac en lavender. Ik heb mijn haar nog nooit geverfd, is dit een beetje gebruiksvriendelijk voor dummies?
Ja hoor gewoon een pastel kleurtje of een donkerdere mengen met conditioner ik had het op shampoo handdoek droog gedaan en dat kwam er niet fel genoeg uit maar ik had best een donker blonde ombre en wss niet zo licht als dat van jou dus zal het beter pakken. Droog haar dekt wel beter!
Hier niet zo tevreden. Verschillende kleuren geprobeerd, gaven allemaal enorm af en na 1 wasbeurt al behoorlijk dof waardoor ik het zo'n 2x per week opnieuw erin moest doen. Neem me telkens voor dit soort kleurtjes niet meer te gebruiken, maar toch probeer ik het telkens weer haha.
Ik heb geïnformeerd bij de kapper daar was een behandeling 60 euro. zij zei hetzelfde dat het er inderdaad na vijf wasbeurten al uit kon zijn. Dat zou voor mij betekenen dat het er een anderhalve week in zou zitten. Ik denk niet dat mijn man hier heel vrolijk van wordt hahahaha. Vandaar dat ik het nu ook zelf wil proberen
Het scheelt sowieso een heleboel geld als je het vergelijkt met de kapper. Of je het nu zelf doet, of de kapper doet het, het gaat er even snel uit. Bij mij werd het pas na een week wat minder, en deed het ongeveer 1 keer per week. Ik vind het erg makkelijk in gebruik, mijn haar heeft er ook niet onder geleden. Aaah nu wil ik ook weer! Maar ik doe bet niet, heb eindelijk al het blonde uit mijn bijna zwarte haar en het is weer helemaal glanzend en gezond ( na vaak blonderen ging mijn haar snel achter uit ).
Ik ga het gewoon proberen. Als het er verschrikkelijk uit ziet sluit ik mezelf gewoon tijdelijk op in huis. Voor mij is het een voordeel dat ik niet hoef te blonderen mijn haar zal er dus geen schade van krijgen.
Ik weet niet of het in nederland te krijgen is, maar Pravana schijnt een van de beste te zijn, voor pastel & flashy kleuren... Mijn vriendin in de usa gebruikt dat altijd, blijft lang zitten, en vervaagt minder snel dan alle andere merken Ohja, en een restje van de verf mengen met een fles conditioner, zo fris je de kleur iedere keer een beetje op, en zo koud mogelijk wassen
Ik denk volgende week ergens. Had wel al een fotootje geshopt om te kijken of het stond... man noemde het zelfs sexy nou maar hopen dat het er net zo leuk uit ziet als op de foto voor hij me straks in de bezemkast stopt whahahahah
als mannen het mooi vinden zegt het vaak al heeeel wat ben heel benieuwd. heb zelf ooit weleens blond gehad met roze strepen. was echt supergaaf maar idd wastte het er met twee weken helemaal uit en was reteduur bij de kapper. maar als je het straks zelf kan scheelt het allicht weer om het bij te houden. dat lukt jou vast weet ik zeker!
Ik heb pastel roze gehad. Bij mij bleef het max. 3 weken zitten (om de dag haren gewassen). Ik zou je haren met een zachte of milde shampoo wassen en niet met Head&Shoulders of andere harde shampoos.