Staart, knot, vlecht? Ik heb ze soms vast en soms los.. Vast vind ik fijner maar vraag me af of dat wel goed is... Ben benieuwd naar anderen..
Vaak los in bed, ik vond het eerst vervelend maar het went. Maar als ik overdag mijn haar vast heb gehad en ik ben 's avonds erg moe laat ik het wel eens in een staart zitten. Of het goed is of niet weet ik niet.
Altijd vast, als ik dat niet doe heb ik 's ochtends zo'n knopenzooi. Ik doe het niet heel strak vast. Gewoon een elastiekje onderin de nek met 1x dubbelslaan. Hoe moet ik dat uitleggen
Los, als ik op mijn rug lig, ligt het niet bepaald prettig op die bobbel op mn hoofd (staart). Daarnaast heb ik ooit gehoord dat het slecht is om je haren altijd vast te binden, geen idee of het waar is, maar ik heb overdag vaak een staart in omdat mijn dochter nogal van het haren trekken is.
Ik heb mn haar 's nachts altijd los.. Overdag meestal ook. Vind het maar een vervelend gevoel zo'n staart oid op mijn hoofd. Als ik in de tuin bezig ben of andere dingen moet doen waarbij ik veel moet bukken maak ik het even vast, als ik klaar ben gelijk weer los..
Ik zelf los, mijn dochtertje doe ik altijd 2 vlechten in, anders is ze 's morgens net een ragebol en krijg ik de klitten er niet uit, met een heleboel drama 's morgens.
Hier de haren los. Ik vind het niet fijn als ik last heb van het elastiekje. Slaap wel op mijn zij, maar lig soms ook even op mijn rug voor ik in slaap val en dan zit zo'n elastiekje alleen maar in de weg... Verder vind ik het sowieso gewoon fijn om 's avonds mijn haar los te doen als het overdag heeft vastgezeten.
Ik had zelf altijd altijd los, sinds de derde zwangerschap in een staart en dan bij de laatste omslag van de elastiek het haar dubbel zeg maar Maar nu te kort haar dus gewoon los, Mijn dochter heeft haren tot over de schouderbladen en word in de ochtend echt me klitten wakker dus ik vlecht haar elke avond ( 2 losse vlechten ) heb weleens gelezen dat strak vlechten slecht is voor het haar dus ik maak losse vlechten
Meestal in een losse vlecht, anders smorgens teveel klitten. Nu is er net een flink stuk af en draag ik t gewoon los.
Meestal los maar ook wel is een losse knot bovenop m'n hoofd. Het is toch niet door te kammen helaas. Als mijn dochter straks lang haar heeft zal ik het ook wel gaan invlechten bij haar maar dat zie ik tegen die tijd wel (vooralsnog heeft ze een kale knar)
Tegenwoordig vaak los, moet er nog erg aan wennen, maar vond staart of vlecht ook niet fijn, 's morgens ben ik wel een grote knoperige pluizenbol, maar gebruik dan anti klit spray en als ik dat even in laat trekken, werkt het echt. Toen ik dat nog niet gebruikte deed ik het dus altijd in een staart/vlecht als ik in bed lag. Overdag zal ik nooit mijn haar helemaal los hebben, vreselijk als het haar in mijn gezicht hangt