Voor de meiden met lange haren.. Haren vast of los in bed? en hoe vast dan?

Discussie in 'De lounge' gestart door Joyciejj, 2 feb 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
?

Haren los of vast in bed?

1. Los

2. Vast

Meerdere stemmen zijn toegestaan.
De resultaten zijn alleen zichtbaar na stemmen.
  1. Joyciejj

Joyciejj Fanatiek lid

10 mrt 2011
    1.486
    223
    63
    Staart, knot, vlecht?
    Ik heb ze soms vast en soms los.. Vast vind ik fijner maar vraag me af of dat wel goed is...
    Ben benieuwd naar anderen..

2. kleinesara

kleinesara Niet meer actief

Vaak los in bed, ik vond het eerst vervelend maar het went. Maar als ik overdag mijn haar vast heb gehad en ik ben 's avonds erg moe laat ik het wel eens in een staart zitten. Of het goed is of niet weet ik niet.

3. Kim11

Kim11 VIP lid

23 mrt 2011
    5.960
    178
    63
    Altijd vast, als ik dat niet doe heb ik 's ochtends zo'n knopenzooi.

Ik doe het niet heel strak vast. Gewoon een elastiekje onderin de nek met 1x dubbelslaan. Hoe moet ik dat uitleggen :p

4. Bubblez

Bubblez Niet meer actief

Vaak los, maar soms puur uit luiigheid vast haha:p

5. Elisje

Elisje Fanatiek lid

18 jun 2006
    3.930
    933
    113
    In een losse staart met zo'n 'spons' elastiek. Los is vervelend soms bij het omdraaien.

6. MamavanEL

MamavanEL Niet meer actief

Los.
    Als ik het in een staart laat zitten heb ik de volgende ochtend zeker te weten hoofdpijn.

7. Cin85

Cin85 VIP lid

12 jan 2010
    12.500
    13.978
    113
    Vrouw
    Los, als ik op mijn rug lig, ligt het niet bepaald prettig op die bobbel op mn hoofd (staart). Daarnaast heb ik ooit gehoord dat het slecht is om je haren altijd vast te binden, geen idee of het waar is, maar ik heb overdag vaak een staart in omdat mijn dochter nogal van het haren trekken is. ;)

8. Gerdatjuh

Gerdatjuh Bekend lid

27 feb 2012
    992
    23
    18
    Vrouw
    Fryslân
    Ik heb mn haar 's nachts altijd los.. Overdag meestal ook. Vind het maar een vervelend gevoel zo'n staart oid op mijn hoofd. Als ik in de tuin bezig ben of andere dingen moet doen waarbij ik veel moet bukken maak ik het even vast, als ik klaar ben gelijk weer los..

9. mamabri

mamabri Niet meer actief

Ik zelf los, mijn dochtertje doe ik altijd 2 vlechten in, anders is ze 's morgens net een ragebol en krijg ik de klitten er niet uit, met een heleboel drama 's morgens.

10. Wam

Wam Actief lid

28 dec 2012
    259
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hier de haren los. Ik vind het niet fijn als ik last heb van het elastiekje. Slaap wel op mijn zij, maar lig soms ook even op mijn rug voor ik in slaap val en dan zit zo'n elastiekje alleen maar in de weg... Verder vind ik het sowieso gewoon fijn om 's avonds mijn haar los te doen als het overdag heeft vastgezeten.

11. Corina1985

Corina1985 Fanatiek lid

29 mei 2011
    1.239
    0
    36
    Van alles!
    Oude Pekela (Gr)
    Hier dik en lang haar dus altijd in een losse vlecht.

12. Hippo89

Hippo89 VIP lid

11 dec 2012
    7.373
    343
    83
    Vrouw
    Ik had zelf altijd altijd los, sinds de derde zwangerschap in een staart en dan bij de laatste omslag van de elastiek het haar dubbel zeg maar

Maar nu te kort haar dus gewoon los,

Mijn dochter heeft haren tot over de schouderbladen en word in de ochtend echt me klitten wakker dus ik vlecht haar elke avond ( 2 losse vlechten ) heb weleens gelezen dat strak vlechten slecht is voor het haar dus ik maak losse vlechten

13. Aszz

Aszz Niet meer actief

Vast, een rommelig knotje in de nek.

14. Wijffie75

Wijffie75 VIP lid

26 jun 2009
    5.330
    0
    36
    Midden v/h land
    Meestal in een losse vlecht, anders smorgens teveel klitten. Nu is er net een flink stuk af en draag ik t gewoon los.

15. Tommo

Tommo Fanatiek lid

3 jul 2013
    1.741
    1
    36
    NULL
    NULL
    Los

16. twinkle star

twinkle star Niet meer actief

Los, ik vind het vreselijk maar anders breekt het aan de rand af en krijg ke allemaal korte plukjes.

17. happyglow

happyglow Fanatiek lid

18 okt 2012
    2.101
    0
    0
    Accountmanager Binnendienst
    Maarssen
    Vast in een losse knot. Nog nooit los gehad dus ben eraan gewend!

18. Ntje

Ntje Fanatiek lid

11 nov 2012
    3.720
    90
    48
    Almere
    Meestal los maar ook wel is een losse knot bovenop m'n hoofd. Het is toch niet door te kammen helaas.

Als mijn dochter straks lang haar heeft zal ik het ook wel gaan invlechten bij haar maar dat zie ik tegen die tijd wel (vooralsnog heeft ze een kale knar:p)

19. Imensa

Imensa Niet meer actief

Vaak heb ik een antenne boven op mijn hoofd.

20. Roosje83

Roosje83 Fanatiek lid

4 jun 2012
    2.195
    11
    38
    NULL
    NULL
    Tegenwoordig vaak los, moet er nog erg aan wennen, maar vond staart of vlecht ook niet fijn, 's morgens ben ik wel een grote knoperige pluizenbol, maar gebruik dan anti klit spray en als ik dat even in laat trekken, werkt het echt. Toen ik dat nog niet gebruikte deed ik het dus altijd in een staart/vlecht als ik in bed lag.

Overdag zal ik nooit mijn haar helemaal los hebben, vreselijk als het haar in mijn gezicht hangt;)

Deel Deze Pagina