Binnenkort heb ik 's avonds een feest, waar de dresscode cocktail is. Inmiddels heb ik een leuk jurkje gevonden, maar ik ben echt dramatisch slecht in het combineren met accessoires. Maar jullie hebben vast wel goede tips. Wat voor soort ketting kan je bij mooi met dit jurkje combineren?
De hals is al erg 'druk'. Geen ketting, kies voor mooie oorbellen met een bijpassende clutch. Wat voor schoenen draag je erbij?
Inderdaad geen ketting, maar mooie grote oorbellen met eventueel een bijpassende grote armband. Ik denk dat een ketting je hals korter doet lijken bij deze jurk.
Haha, zo zie je maar. Het oordeel is unaniem: geen ketting! Schoenen moet ik nog kopen, dus dat staat voor dit weekend op de planning. Oorbellen wordt lastig, want ik heb geen gaatjes (jaja, ik weet het, ik ben zo ongeveer de enige). Maar een leuke armband en clutch gaat zeker lukken!
Ze hebben tegenwoordig mooie oorbellen met een magneet, geen gaatjes nodig! Zou idd voor oorbellen (anders vind ik het boven weg kaal) en een mooie armband gaan.
Een mooie armband, eventueel nog iets in je haar. Oorbellen prikken kan wel, maar dan kun je toch geen mooie opvallende oorbellen dragen, maar zweerknopjes, dus een beetje drastisch.
Idd geen ketting maar oorbellen. Haha, vind gaatjes prikken ook wat drastisch (alleen doen als je dat echt graag wil en niet alleen zodat je oorbellen bij dit jurkje kunt dragen ) Zou dan kiezen voor clip in oorbellen of anders iets leuks in je haar en een grote armband.
Ze schrijft 'binnenkort', ik weet niet hoe lang binnenkort is. Zweerknopjes heb je toch maar 2 weken nodig? Ik heb 8 gaatjes in mijn oren en je zou dus zeggen dat ik het heb onthouden; maar dat is dus niet zo, haha. Ligt er aan hoe lang het feestje van tevoren is. Ik dacht alleen te lezen dat TS baalde dat ze geen gaatjes in haar oren had. Want dat kan sneller geregeld worden dan ze dicht te laten groeien Even afhankelijk van hoe jij reageert op oorbellen (mijn lichaam reageert heel heftig op andere materialen zoals nikkel, koper of alles wat geen edelmetaal is), zou je het nog kunnen overwegen als het feestje over een week of 3 pas is.