Ik heb een broodbakmachine gehad voor mijn verjaardag en al aan de slag met de 5 recepten die in het boekje staan, maar ben natuurlijk op zoek naar nog meer lekkere recepten. Ik kan een max 900 gram brood bakken. Wie heeft nog iets lekkers? Mijn machine mixt, kneed en rijst zelf voordat ie bakt. Ook op zoek naar tips en trucs voor het bewaren vh brood, vooral na het snijden ervan Snijden jullie het hele brood gelijk op en de sneetjes in een zak of alleen snijden wat je op dat moment nodig hebt en de rest in een zak? Kom maar op met al jullie handigheidjes
Leuk zeg! Ik bak zelf veel brood, maar dan zonder machine. Ik gebruik heel graag recepten van Levine van Doorn. Ik weet dat een aantal recepten van haar ook voor de broodbakmachine beschreven zijn. Je kunt ze vinden op haar blog: https://uitdekeukenvanarden.blogspot.com/p/recepten-index.html?m=1 Ik snij alleen wat we eten van het brood. De rest bewaar ik in een broodzak als we het uiterlijk de dag erna opeten. En in een afgesloten plastic zak als we er meerdere dagen van denken te eten. Nadeel van plastic is dat het niet knapperig blijft, maar het blijft wel verser.