Hoe schone was uitsorteren als alles opelkaar lijkt?

Discussie in 'De lounge' gestart door cowgirl80, 17 feb 2023.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. MadeInUSA

MadeInUSA VIP lid

27 dec 2011
    9.276
    10.998
    113
    Hier is het redelijk overzichtelijk met een meid en een jongen, en mijn tienjarige draagt toch echt een ander soort ondergoed dan ik ;)
    Hemdjes raken tussen ons inmiddels weleens verwisseld. Qua sokken heb ik nu 3 opeenvolgende maatgroepen van jongste, oudste en onszelf, dat gaat het vaakst mis. Sokken zijn sowieso hopeloos, als ik 7 paar koop heb ik na 1 rondje wassen al 3 enkele. Ik weet 't niet, de wasmachine ziet 1 van elk nieuw paar sokken als zijn offer of zo. Dochter pikt ook weleens sokken van mij als ze haar eigen niet kan vinden.

Oh nee, het ergste qua verwarring zijn de kipsta sporthandschoentjes. Die hebben we in 3 maten, en dat is altijd verwarrend, en de kinderen pikken ook rustig van elkaar of van ons. Hopeloos.

2. Elisje

Elisje Fanatiek lid

18 jun 2006
    3.930
    933
    113
    Waar het verwarrend kan worden in de was met de jongens zet ik gewoon met een sharpie de eerste letter van hun naam op het label. Dat is niet zoveel extra moeite om even na te kijken. Ik wissel ook van kleur elke keer ik een maat omhoog ga voor de oudste. Deze keer is het zwart maar met een maat omhoog wordt het blauw en zo weet ik het ook elke keer in de was want goede kleding wordt wel doorgegeven naar de jongste.

3. Casara

Casara Fanatiek lid

20 aug 2014
    2.268
    417
    83
    Mijn dochter is ongeveer een kop groter als mij, wel iets slanker. Maar sokken doen we al een hele tijd samen mee. Alles uitzoeken was niet meer te doen. Dus zij pakt de sokken gewoon bij mij uit de kast. Laatst komt ze beneden. Mam: kun je die broek was strakker maken. Kijk in de broek, heeft ze een broek van mij aan . Maar vooralsnog is het goed kijken wat van haar is en wat van mij. Maar misschien dat we over een tijdje samen kunnen doen. Ik ben flink aan het afvallen en we hebben dus bijna dezelfde maat!

Deel Deze Pagina