Ik ben zo zenuwachtig. Morgen om 12 uur gaat mn verstandskies bovenin eruit.. Bah, wat zie ik er tegenop. Moest t gewoon ff kwijt..
Komt goed! Ik heb twee keer toe geen centje pijn gehad. Natuurlijk zijn er ook de negatieve verhalen (ik ken ze ook!) maar hierbij alvast een positieve! STerkte!
Ohhhh ik ken het meid! Mijn ervaring is dat boven minder erg is dan onder! Je voelt er niks van.. succes morgen!!
Boven valt idd mee, bij mij was het minutenwerk, voor je het weet is het gedaan, en nadien had ik er ook geen pijn aan. Zou me er nog niet te druk om maken, je kunt er nu niets aan doen! En het is echt zo voorbij!
Hier zijn ze er vorig jaar uit gegaan.En ja was ook zenuwachtig maar viel heel erg mee helemaal nergens last van gehad.En kon binnen paar uurtjes alweer alles normaal eten.Succes morgen
Hier viel het ook hardstikke mee. Ze hebben een paar jaar terug eerst links boven en onder en daarna rechts boven en onder gesneden. Ik was zo zenuwachtig maar het viel echt reuze mee !! Ik vond de werking van de verdoving het ergst haha. Maar ik haat verdovingen wil die ook nooit met boren enzo. Maar komt echt goed succes morgen !!
De eerste keer was ik aan het wachten tot die man ging beginnen, stond hij al met mijn kies in zijn hand. Tweede keer duurde iets langer, maar stelde ook niets voor. Het gevoel erna vind ik onaangenaam, maar een paracetamolletje maakt veel goed.
Ik heb al mijn verstandskiezen laten trekken aangezien ik ze maar lastig vond met poetsen, en het stelde niks voor hoor! Succes, komt vast goed.
De verdoving was even vervelend maar de rest ging ook hier prima. Sterkte, ik kan me best voorstellen dat je er tegenop ziet!
Ik heb beneden een verstandskies moeten laten trekken. Ik zag er ook tegenop. Het viel 100% mee. Had van te voren al een paracetamol genomen. Helemaal geen pijn gehad daarna, alleen af en toe met eten maar dat is even een kwestie van wennen (ik kauw juist aan die kant). Ik moest nadien een week lang twee keer per dag mijn mond spoelen met afgekoelde kamillethee. Succes
Bij mij zijn ze alle 4 getrokken en ik heb niet 1x iets gevoeld. Maar snap dat je zenuwachtig bent! Komt echt goed!
Hier 1 negatief verhaal dat ik je zal besparen; toen werd ik zo bang voor de tweede keer, dat ik die keer gewoon versterking heb meegenomen in de vorm van mijn partner om mij moreel te steunen en op te vangen na afloop met een hoop drama en weetikveelwatnogmeer, whahahaha. Het resulteerde in een chagrijnige kerel die spijt had dat hij een vrije dag had opgenomen omdat ik binnen 15 minuten buiten stond zonder een centje pijn. Ik had ook geen napijn en eigenlijk was er geen wolkje aan de lucht. Ik had gewild dat beide keren zo makkelijk waren geweest!