Redelijk schoon. Er zwerft weleens wat papiertjes en lege blikjes/flesjes drinken maar verder valt het mee. Ik erger me wel aan het feit dat er altijd wat troep in de kofferbak staat. Maar wij hebben een vw passat dus past nog genoeg bij gelukkig want is een grote kofferbak.
Uuhhmm....tja....op zich als ik hem alleen zou gebruiken zou het denk ik nog wel meevallen...als mijn vriend hem mee heeft gehad dan is er een bommetje ontploft...flessen drinken...bekers en verpakking van de Mac enz. Hij laat het ook gewoon liggen dus ik neem nu standaard als hij de auto heeft meegehad een plastic zakje mee als ik hem weer meeneem en ruim hem dan ff leeg...zijn eigen bus trouwens is een grote vuilnisbelt
Schoon. Ik ben een opgeruimd type en dat zie je ook in mijn auto. Er zwerft niets rond wat er niet hoort
Een bende met speelgoed van de kinderen en papiertjes ook nog wel eens een leeg pakje of blikje drinken.
Mijn auto? Hmmm hond gaat in de auto ook nat vol blubber. We eten in de auto, vervoeren veel. Nee ons huis is keurig de auto is nou ja. De auto moet mij dienen meer niet
Best wel schoon. Ik probeer hem om de week van binnen en van buiten schoon te maken en dingen die er niet in horen, meteen mee naar binnen te nemen.
Nu niet schoon, maar gaan bijna op vakantie dus wil hem vanmiddag even een poets/opruimbeurtje geven....
heel schoon, maar moet eerlijk bekennen dat ik net vanochtend door de wasstraat ben gereden. Wou dat al 2 maanden doen, maar kwam me steeds niet goed uit. Was ook wel echt nodig. Afval en zo haal ik wel regelmatig uit de auto, maar er lagen bijv 3 + 1 kapotte ballonnen op de achterbank, een proefverpakking sudocreme die ik 3 maanden geleden ergens kreeg, laders van een telefoon die we al meer dan een jaar niet meer hebben, spaarkaarten en zegeltjes van verlopen acties etc. Plus de nodige blaadjes, kruimels etc. M'n kofferbak is overigens wel altijd netjes. Heb daar een mand/bak in staan waar ik wat 'noodzakelijkheden' in heb zitten, verder een buggy en paraplu maar geen vuil of troep. Ik probeer m'n auto iedere 3 maanden wel te wassen en dan ook van binnen schoon te maken, maar soms komt het steeds niet goed uit. Als er gestrooid wordt maak ik hem wel vaker schoon, want het zout is erg slecht voor je lak.
Eigenlijk wel schoon met af en toe een papiertje/verpakking wat achterblijft maar dat gooi ik dan wel weer een paar dagen later weg. Nu heb ik nog nooit mijn auto gewassen want dat doet manlief altijd En zijn eigen auto is ook schoon want mijn man is zuinig op zijn spullen en houdt van opgeruimd dus je kan ons niet echt betrappen op varkensstallen op wielen.l
Wordt toevallig nu gepoetst door een bedrijf hier aan de overkant. Was ook wel nodig En de auto staat te koop, dus hij moet wel een beetje fris zijn.
Wel opgeruimd, misschien een enkel parkeerkaartje in het vak in de deur. Achterin is het ook altijd leeg, op een shopper en een paraplu na. Maar ik zou wel weer eens een doekje over het dashboard mogen doen en stofzuigen is ook wel weer nodig.