Hoe schoon is jullie auto

Discussie in 'De lounge' gestart door lillyenco, 10 sep 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Ni84

Ni84 Fanatiek lid

6 dec 2011
    1.143
    1
    0
    Ambachtelijke huisvrouw
    omgeving arnhem
    Uhm... Vies eigenlijk gewoon... Broodkorsten, lege pakjes drinken, speelgoed, post (loop langs de brievenbus naar de auto). En van de week was de vooruit beslagen en moest ik tegen de zon inrijden. Dus ik zag niets, even een doekje gepakt (uit het zakje vaatdoekjes dat ik ooit in de auto heb gelegd zodat ik het regelmatig kon afnemen), maar de ruit was zo vet dat ik het niet schoon genoeg kreeg om veilig te rijden Dus iedereen uitgeladen en gaan lopen, haha. Uiteindelijk met afwasmiddel de ruit weer doorzichtig gemaakt :D

2. Brinta

Brinta Fanatiek lid

9 apr 2013
    2.145
    191
    63
    Zuid holland
    Mijn auto is helaas net een vuilnisbelt.
    Onderweg naar werk ontbijt ik in de auto. De blikjes en zakjes die dan over blijven gooi ik op de grond bij de passagiersstoel en ik ben dan niet zo'n iemand die dat dan gelijk weer in de prullenbak gooit zodra ik uit stap.
    Ook ligt er een hele lading met jasjes en vesten omdat het best vaak koud was toen ik sochtends naar werk ging, maar het wel weer warm was toen ik naar huis ging.
    Ik zou graag willen dat hij heel erg schoon was, maar helaas.

3. Denise001

Denise001 Bekend lid

9 feb 2015
    503
    4
    18
    Vrouw
    NULL
    NULL
    Onee ik heb echt een hekel aan een vieze auto.
    Als m'n vriend erin heeft gereden is het direct een vuilnisbelt.. overal blikjes/snoepjes/modder.
    Zelfs koffiemokjes uit de keuken.;)
    En ik maar raar vinden dat ik ineens zo weinig mokken heb haha.

4. Leo85

Leo85 Niet meer actief

Haha eehh niet.. Nou ja, verpakkingen van van alles en nog wat wat in de auto gegeten of gedronken wordt, dat neem ik wel regelmatig ff mee naar binnen. Maar denk dat we hem in 3 jaar tijd misschien 3x uitgezogen hebben..

Dus 1x per jaar schoonmaken :D

5. MZS

MZS Fanatiek lid

7 mrt 2014
    1.605
    0
    0
    Home sweet home
    schoon en dat is niet dankzij mij :D
    mijn man poetst elke week de auto mag ook wel met 2 kindjes erin wang anders is het echt een bende

6. Ik moest hier zo hard om lachen :D Herkenbaar hoor :p

Onze auto is ook niet netjes. Wij eten ook in de auto (en bij onze zoon is het altijd net alsof hij maar de helft opeet en de andere helft verkruimeld ;) ) en er ligt ook nog behoorlijk wat zand in, van toen we 2 weekenden naar Scheveningen gingen, een paar weken terug.. Mag zeker wel weer een keer gestofzuigd worden!

7. mam1991

mam1991 VIP lid

17 jan 2013
    10.071
    2.096
    113
    Uhh hij is weer toe aan het flinke schoonmaakbeurt 😁 we hebben hem nu een jaar en is in die tijd denk ik nu 3x schoongemaakt.

8. Butterfly1109

Butterfly1109 Fanatiek lid

3 jan 2015
    1.620
    43
    48
    Wel opgeruimd, maar dat zand komt er sneller in dan verwacht en ik doe geen rare dingen..... :/

9. mamabri

mamabri Niet meer actief

uhm....niet....:)

Kruimels, bonnetjes van mijn man (ik vraag nooit een bon, hij altijd), zand, steentjes, takjes, speelgoed, bekertjes voor onderweg, een snoeptrommel, een koektrommel etc.

De schoonste plek is die van mij, want bij de pedalen kun je niks neergooien natuurlijk.

Heb hem pas wel schoongemaakt, maar is weer een zooitje.

Auto van mijn man is altijd keurig netjes en schoon, maar hé, daar zitten de kinderen nooit in.

10. Jo79

Jo79 VIP lid

6 mei 2007
    25.096
    3.878
    113
    Momenteel redelijk schoon voor mijn doen, maar meestal niet. Ik krijg zelfs regelmatig opmerkingen van vriendjes en vriendinnetjes van mijn kinderen die meerijden die het een zooitje vinden. Daaruit concludeer ik dat hun auto vast netter is.
    Tja, we hebben een hond, eten in de auto, drinken in de auto, de kinderen nemen vaak speelgoed mee, potloden, blaadjes, zakdoekjes, een halve zandbak, soms zelfs klokhuizen, weet ik veel wat ik overal vandaan haal als ik hem schoonmaak.
    Een vriendin van me zegt vaak 'let niet op de rommel hoor' als ik bij haar in de auto stap. Vervolgens kijk ik rond en zie ik alleen een muntje voor het winkelwagentje liggen.

11. autumn86

autumn86 Bekend lid

3 sep 2014
    790
    532
    93
    Redelijk, we eten niet in de auto. Ik gebruik hem vooral om van en naar mijn werk te gaan. Mijn man laat er wel bonnentjes en plastic verpakkingen in slingeren :)
    Voor de hond hebben we een hok achterin, scheelt veel haar en modder :cool: De binnenkant is net een paar weken geleden gezogen. Wassen moet nog een keer, is sinds januari niet meer gebeurt ;)

12. Eylem

Eylem Niet meer actief

Heel schoon. Ik gruwel echt van die gore auto's met overal afval erin enzo, bah, snap niet dat mensen niet hun troep meenemen als ze uitstappen.

Bij ons gewoon schoon. Afval nemen we dus mee als we uitstappen en mijn man zuigt hem regelmatig even uit. Is verder zijn ding, ik bemoei me er niet mee, maar zorg wel dat hij netjes blijft door geen troep achter te laten. Kinderen eten vrijwel nooit in de auto, geen plaksnoepjes voorin, scheelt een heleboel :)

13. MissyC

MissyC Fanatiek lid

5 dec 2013
    1.098
    8
    38
    Er zwerft hooguit wat kinderspeelgoed of een bonnetje door de auto.
    Verder ruimen wij alles direct op als we thuis zijn.

14. Luja

Luja Niet meer actief

Hahaha vorige week was hij nog zoooo goor.
    Ik heb twee maanden amper kunnen lopen door een gescheurde meniscus dus heb niet kunnen bukken om dingen op te rapen: overal lagen etensresten van de kinderen en papieren en zelfs een broodje met schimmel :p en hij was al een jaar niet gewassen.

Deze week heb ik hem op t mooiste programma door de wasstaat gedaan en uitgezogen en alles opgeruimd. Hij lijkt weer nieuw :D
    Van grijs/bruin en vies naar wit en schoon hahaha
    Nu probeer ik het wel zo te houden

15. Boommm

Boommm Niet meer actief

Hier is hij schoon. Op hoogstens een verdwaald leeg blikje na. Hij gaat ook elke 2 maanden door de wasstraat heen.

16. Zonnebloem92

Zonnebloem92 VIP lid

4 dec 2012
    10.846
    4.213
    113
    Vrouw
    Zuid Holland
    Ik wil mijn auto graag schoon hebben van binnen en van buiten, mijn man wast hem meestal en ik doe hem zuigen maar nu ik zwanger ben en last van mijn bekken heb komt het er niet van.. en mijn man moet al genoeg helpen in het huishouden en zijn auto is ook vies:p
    Dus op dit moment is hij vies maar normaal best schoon.
    Met vies bedoel ik trouwens alleen stoffig en wat verdwaalde grassprieten op de grond, lees dat sommige bonnetjes en lege blikjes in de auto hebben.. nee dat nooit bij mijn auto!

17. brownielover

brownielover VIP lid

9 mrt 2009
    8.174
    3.054
    113
    Nederland
    Niet schoon.:p liggen pakjes eten en drinken in, wat rommel in de kofferbak en zand etc. Word tijd dat ik hem opruim. Om over te buitenkant nog maar te zwijgen:D

18. Joycey

Joycey Niet meer actief

Hier is de auto ook best wel rommelig. Mijn partner heeft de auto altijd mee naar zijn werk en hij laat altijd alles slingeren. Op het moment dat het zo vol ligt en een rijdende puinhoop is, ruim ik alles uit (of ik laat hem het zelf doen met veel gemopper) en dan blijft hij weer een tijdje netjes.

Ik heb ontdekt dat als je hem zelf de auto laat stofzuigen, de auto ook wat langer kruimelvrij blijft :D

19. sprits

sprits Fanatiek lid

21 feb 2011
    3.917
    376
    83
    Ik hou van een schone auto.
    Ben verslaafd aan de geur van cockpit spray. Ik heb een hekel aan rommelige auto's. De auto van mijn vriend is er één van. Daar zit ik dan ook niet vaak in.
    Hij gaat wel regelmatig met de auto's door de wasstraat maar alleen de buitenkant wordt bij hem schoon.

20. Mamaatje81

Mamaatje81 Fanatiek lid

29 okt 2013
    1.046
    0
    0
    NULL
    NULL
    Niet! Hondenharen, zand, broodkruimels etc. 1x per maand probeer ik hem goed schoon te maken wat niet altijd lukt haha

Deel Deze Pagina