Momenteel werk ik niet, kan zo nog van mijn moppie genieten! Maar voordat ik met zwangerschapsverlof was, werkte ik full-time en toen was ik nog heftiger aan het poetsen. Sinds Djurra er is heb ik een stuk minder tijd. (tja.. een kind kost echt meer tijd dan een fulltimebaan, kan ik na ervaring medelen!) Ik vind het belangrijk dat het schoon in huis is, we hebben ook twee katten dus het is echt nodig. Djurra moet lekker kunnen spelen zonder kattenharen ed.! (maar moet ook eerlijk zeggen dat ik een lichte vorm van smetvrees heb gehad waar in ku gelukkgi wel vanaf ben! Maar poetsen zal er altijd wel in blijven zitten hoor...)
Nou ik heb zoooooooo'n hekel aan het huishouden.... bleh Maar goed het moet nu eenmaal. Ik stofzuig om de dag en verder ruim ik op om de dag. 1x per week de WC en badkamer en de bovenverdieping. De ramen worden gewassen (van buiten) om de 6 weken dus dat is wel handig Strijken als het nodig is........
Ik doe iedere dag stofzuigen en dweilen. 1x per week de ramen. Iedere dag de plee en de badkamer 1x per week. Maar ik heb me er toch een bloedhekel aan .. bah , doe het ook het liefst z vroeg mogelijk, kan het maar gehad hebben
Ons huis is vrij schoon ik moet wel elke dag de stofzuiger er doorheen halen en eind van de dag de veger omdat de hond (berner sennen) vreselijk in de rui is maar zodra dat over is dan is het weer helemaal netjes hier.